Wij steunen het Dierenasiel Gent
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Wij steunen het Dierenasiel Gent.
Anke Dewilde De auteur van deze petitie |
#1 Mijn ervaringen met Dierenasiel Gent2015-12-29 22:03Graag zou ik mijn ervaringen met het Dierenasiel Gent met jullie delen: |
Gast |
#22015-12-30 08:35Ik ben persoonlijk al enkele keren op bezoek geweest en nog nooit iets gemerkt van dieren mishandeling enz. Ook heb ik vorig jaar mijn poes daar geadopteerd en ook daar geen enkele klachten over. Het poesje is nog altijd in uitstekende gezondheid. |
Gast |
#32015-12-30 08:47We hebben een superlieve en gezonde poes via het Dierenasiel sinds deze zomer! |
Gast |
#42015-12-30 08:49omdat ik wee dat dierenasiel gent heel erg zijn best doet. En ik vind ook dat social media te ver gaan met het veroordelen van iedereen...het is TE gemakkelijk om op deze manier mensen door het slijk te halen en organisaties die het goed doen neer te halen. |
Gast |
#52015-12-30 08:51Omdat ik enkel positieve ervaringen met het asiel heb mogen ervaren en niks geloof van de beschuldigingen. |
Gast |
#62015-12-30 09:00De mensen doen daar heel hard hun best en moeten roeien met de riemen die ze hebben! |
Gast |
#82015-12-30 09:34Na er zelf als vrijwilliger gewerkt te hebben weet ik dat de beelden in het filmpje uit de context getrokken zijn. |
Gast |
#9 Re: Mijn ervaringen met Dierenasiel Gent2015-12-30 09:37#1: Anke Dewilde - Mijn ervaringen met Dierenasiel Gent Prachtige reactie die een goed en realistisch beeld geeft van hoe het er echt aan toe gaat! Zo jammer dat er zoveel mensen zijn die zonder meer alle aantijgingen geloven en het filmpje en de uitleg erbij geloven. Gelukkig zijn er ook veel nonbelievers! Aan de mensen van het asiel : veel moed gewenst! Jullie kunnen 's avonds tenminste nog in de spiegel kijken, dat kan die "dame" van de poezenboot, die de heisa gestart is, echt niet. |
Gast |
#102015-12-30 10:18Ik steun het dierenasiel van Gent. DANKU voor de inzet, liefde en toewijding! |
Gast |
#112015-12-30 10:29Dierenasiel Gent is onze steun absoluut waard, wij geloven in hun en laten ons niet misleiden door gemanipuleerde filmopnames en grove leugens. Als je echt wilt weten hoe daar gewerkt wordt en welke goede zorgen de dieren krijgen ga zelf kijken en praat met de mensen die er dagelijks klaarstaan voor de dieren. |
Gast |
#122015-12-30 10:45Vaak breng ik een bezoek aan het dierenasiel te Gent. Duidelijk is mij dat de dieren daar zo goed mogelijk verzorgd worden. Helaas is het onmogelijk om elk dier een plaats te geven en moet er bijgevolg ruimte vrijgemaakt worden. Dieren die niet meer gered kunnen worden, omdat ze te ziek zijn of ernstig gekwetst, komt helaas een ander lot tegemoet. Desondanks de commotie, weet iedereen dat dit pijnloos gebeurt en dat er bijgevolg geen reden is tot paniek, noch woede. Elke dag opnieuw zijn een hoop mensen in de weer om de beesten te voederen, te verzorgen. Hun mooiste initiatief is dat waar je met de honden kan gaan wandelen. Wat een luxe voor die beesten dat ze hun poten in wat gras kunnen zetten en kunnen genieten van menselijk gezelschap. Op die manier maakt het eventueel toekomstige baasje ook kennis met zijn nieuwe vlooienbol. Helaas heeft met geprofiteerd van de openheid van het asiel, iedereen kan er binnen en buiten stappen. |
Gast |
#132015-12-30 10:56In februari 2015 begon ik als vrijwilliger te werken bij het Gentse dierenasiel. Het begon bij één dag in de week, maar al gauw werd dat meer, en intenser, en met meer plezier. En ik ben niet alleen: er werken nog tientallen andere vrijwilligers, die zich dag en (soms letterlijk) nacht inzetten voor de Koninklijke Maatschappij voor Dierenbescherming VZW. De afgelopen weken is er een lastercampagne van start gegaan, met dank aan de Gentse Poezenboot. Dat de gruwelsituaties die in hun filmpje als dagelijkse gang van zaken afgeschilderd worden niet stroken met de waarheid is vanzelfsprekend. Iedereen die er zin in heeft is welkom in het dierenasiel en kan een rondleiding krijgen: wij hebben niets te verbergen. De beelden zijn gemanipuleerd, in scène gezet, en uit hun context getrokken. Ik raad iedereen dan ook aan om kritisch om te springen met het beeldmateriaal. Ik ben een belachelijke grote dierenvriend, en heb al bij verschillende mensen uit mijn omgeving de oren van de kop gezaagd over het asiel, en hoe graag ik daar werk. Moest ik daar dierenmishandeling hebben waargenomen, was ik vertrokken en nooit meer teruggekeerd.
|
Gast |
#142015-12-30 11:00Ik neem alle heisa rond het asiel met een groot korreltje zout. Sommige beelden zijn makkelijk manipuleerbaar en anders interpreteerdbaar als je niet de contaxt kent. Jammer voor het asiel, die zo mooi werk doet, dat het op die manier publiciteit krijgt. Ze doen zo'n goed werk.. soms moeten mensen leren verder te kijken dan hun neus lang is, voor er oordelen worden gemaakt. Keep up the good work. |
Gast |
#152015-12-30 11:18Wat er ook gebeurd met zieke dieren weet ik niet maar ik denk wel dat er voor de andere dieren zo goed als kan voor gezorgd wordt. |
Gast |
#162015-12-30 11:33Ik heb meegetekend omdat ik een kennis heb die in het dierenasiel vrijwillig heeft gewerkt en die persoon zelf zo was aangedaan van de slechte commentaar en zelf vind ik chapeau wat jullie allemaal doen voor deze dieren. Wie zou het anders doen? Doe zo verder en ik hoop dat jullie het asiel mogen maken aan de watersportbaan. Grtz |
Gast |
#172015-12-30 11:42Ik heb in het verleden al honden van jullie geadopteerd en was heel tevreden over de verzorging . Als ik mijn zonen kan overtuigen wordt de volgende hond ook eentje van bij jullie Veel succes! |
Inneke Gast |
#182015-12-30 11:50Onaanvaardbaar dat deze mensen het asiel zo proberen zwart te maken. De mensen zetten zich voor honderd procent in om achtergelaten of verwaarloosde dieren op te vangen en te verzorgen. Zonder deze mensen worden deze dieren aan hun lot over gelaten. Is dat dan beter. Respect voor iedereen die deze dieren willen helpen. Jullie hebben een groot hart ;)
|
Gast |
#192015-12-30 11:57Met beperkte middelen toch proberen om de dieren zo goed mogelijk te verzorgen, zoals elk asiel denkt, Ze zouden niet nodig hoeven zijn als iedereen hun huisdier als lid van het gezin zien. |
Gast |
#202015-12-30 11:59Het dierenasiel Gent doet echt zijn best voor de opvang van dieren zowel ziek als niet ziek |
Gast |
#222015-12-30 12:20Voor de zoveelste keer vind mevrouw Schuddinck het nodig om rel te schoppen. Deze keer was het de beurt aan het asiel van Gent. Ze zou beter voor haar eigen deur vegen. |
Gast |
#232015-12-30 12:42... omdat wij onze hond geadopteerd hebben in het Gentse dierenasiel en er nergens iets op aan te merken was. We sprongen daarna af en toe binnen, om beetje te steunen en ook dan: niets negatiefs. "Men moet roeien met de riemen die men heeft" en het blijft een verouderd gebouw etc, maar desondanks: onze steun hebben jullie. |
Gast |
#242015-12-30 12:47Ikzelf ken reeds verschillende jaren het asiel door in het begin als vrijwilliger te gaan wandelen met de honden en later door er zelf één te adopteren die al mijn aandacht nodig had. |
Gast |
#252015-12-30 13:16Omdat ik zelf in het Asiel ben geweest, en met eigen ogen heb gezien dat er geen wantoestanden waren. Groetjes Frederik Sopaheluwakan (kattengroep facebookbeheerder) |
|
Steun KEES van DAAIBOOI BEACH CURACAO
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Respecteer de euthanasiewet
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
LBKR: Stop de voorgenomen sanctie!
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
Kortsnuiten Blijven Bestaan
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
2152 Gemaakt: 2024-11-23
Geen AZC in Elst 2025
1586 Gemaakt: 2025-01-08
Steun KEES van DAAIBOOI BEACH CURACAO
1409 Gemaakt: 2025-01-05
Petitie tegen betaald parkeren in Amstelveen
6211 Gemaakt: 2024-11-15
Red wijkschooltje Sint-Norbertus en geef onze kinderen een toekomst!
437 Gemaakt: 2024-12-18
Flexwoningen op het korfbalveld Yerseke NEE!!!
411 Gemaakt: 2024-12-21
NEE tegen megakazerne onder NAP Zeewolde Oosterwold
331 Gemaakt: 2025-01-11
Respecteer de euthanasiewet
7943 Gemaakt: 2024-11-02
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
65509 Gemaakt: 2023-01-17
Voor een landelijk vuurwerkverbod!!!!
285 Gemaakt: 2024-12-25
Counselors zijn kwaliteitseisen zat van CLBPS & SPS !
741 Gemaakt: 2024-12-11
Lili & Marleen
240 Gemaakt: 2024-12-22
Bezwaarschrift betreffende 2024 Immoment WLO BKL52
154 Gemaakt: 2024-12-15
Behoud van stad strand Groningen
133 Gemaakt: 2025-01-11
Pumptrack in joure
132 Gemaakt: 2024-12-19
Betere busverbindingen voor Wakkerzeel
124 Gemaakt: 2024-12-29
Gemeentepark terug sluiten na zonsondergang of andere oplossing voor deze problematiek
113 Gemaakt: 2025-01-01
Meer ondersteuning voor mensen met NAH (niet aangeboren hersenletsel) en hun omgeving
1373 Gemaakt: 2019-03-24
Laat de loempiakraam van MaiSon Vietnamese Specialiteiten op Binnenwegplein 20 in Rotterdam Centrum staan en sluit de kraam NIET!
22462 Gemaakt: 2020-06-30
Heronderhandelingen verlofplanning
106 Gemaakt: 2024-12-28