Steun Jitse Akse
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Steun Jitse Akse.
Gast |
#71512016-01-17 03:04Moordenaars moeten gestraft worden en dat deed Jitse. Proficiat man. Ik hoop dat ge vrij komt voor uw heldendaden. |
Gast |
#71532016-01-17 03:07Omdat ik het niet eens ben dat hij opgesloten zit, Deze held moeten ze vrijlaten.en wel nu meteen. |
Gast |
#7154 Re: ja belonen niet vervolgen2016-01-17 03:08Waar gaat het heen met deze wereld ? Vraag ik mij steeds vaker af de laatste jaren ! En dat is niet omdat ik tegen de 40 loop . held vind ik een vaag woord zo zal hij zichzelf vast ook niet zien mijn gevoel zegt Dat deze man (jitse) net als ik een rechtschapen mens is met gezond verstand en niet te beroerd is om zich in te zetten voor wat goed is ! Wat hij heeft gedaan is in mijn ogen zeker niet strafbaar maar inderdaad Juist moedig en karaktervol, tevens zie ik wat hij doet als zelfverdediging ! hij bevecht een gevaarlijke organisatie van laffe misdadigers en schofterige criminelen die niet eens echte moslims zijn maar geïndoctrineerde imbecielen voorkomend uit inteelt en instructies van demagogen die in een psychose zitten !! Tot zover over de mensen die wat mij betreft hun rechten als mens hebben verspeeld vanwege de manier van handelen buiten alle vormen van fatsoen ! Vergeet ook het lot niet van de mensen in de betreffende regio waar zich dit afspeelt het hopelijk merendeel is zeker geen voorstander van deze achterlijken maar gaan gebukt onder de terreur van deze onmensen en vrezen elk moment voor hun leven en liefde! Ik ben persoonlijk opgevoed als atheïst maar met respect voor alles en iedereen wanneer dit wederzijds is je mag geloven en vinden wat je wil zolang je en ander en bij voorkeur jezelf daarmee geen schade of anderszins lijden toebrengt (bewust) maar zodra de walgelijke overtuiging dat iemand of een groep of religies zich beter of verheven vind/voelt over anderen is de redelijkheid ook niet meer van belang en is het in zelfverdediging en in algemeen belang jezelf en dierbaren te beschermen tegen alles dat hen bedreigd en hierbij bijna alle middelen wat mij betreft geoorloofd zijn . Dit klinkt misschien iets extreem voor sommigen . Neem in ogenschouw dat deze menig in de ogen van de idioten waartegen meneer Akse zich verdedigde in het belang van ons allemaal deze stelregel genadeloos maal 10 versterkt blindelings hanteren en dan helaas in naam van een religie die dit alles dat zij doen veroordeelt! nog een misschien extreem punt is het feit dat sommige levende wezens (mensen) niet te helpen /genezen zijn en hoe naar en veroordelend het ook klinkt ,het leven niet waard zijn en beter kunnen worden opgeruimd ,gelukkig zijn er hier niet bijster veel van
een lintje of medaille ja dat zeker ,onmetelijk respect ,dat nog meer helaas is Nederland afgegleden naar een land waar fout gedrag en willekeurige stupiditeit word beloond terwijl de fatsoenlijke mensen aan alle kanten onbeschermd een doelwit en slachtoffer van van alles en NOG wat mogen zijn in deze gefeinsde rechtstaat . Wanneer een vrij mens zich geroepen voelt om een belangrijk steentje bij te dragen aan onze vrijheid en toekomst van onze wereld ,kinderen ,milieu, fatsoen ,vrijheid voor allen die hier mee om kunnen gaan met de beste bedoelingen zou hij of zij gesteund moeten worden van alle mogelijke kanten en zelfs onze overheid ,wat mij betreft zelfs van mijn belastinggeld goed uitgerust worden met alle redelijke middelen noodzakelijk of gewenst ! Graag voeg ik nog een advies / tip toe aan dit pleidooi waar u het wel of niet gedeeltelijk mee eens of oneens mag zijn in ons prachtige Nederland zonder iemand daarvoor onredelijk te hoeven bejegen tenzij hiervoor echt een hele goede reden voor is ,op deze beeldschone aardbol in een universum waar wij compleet nietig in zijn! Geloof alstublieft in gezond verstand, vrijheid, liefde,wetenschap, alles dat goed en mooi is maar ook in vertrouwen in elkaar en individualisme !verscheidenheid is zo mooi en interessant wees positief en sta op voor waar je in gelooft !! Tenzij zoals isis u menig de enige is zonder tornen ,maak uzelf dan alstublieft zo spoedig mogelijk van kant ! mijn complimenten en onvoorwaardelijke steun en respect voor u heer jitse Akse graag verneem ik van een lezer of meneer Akse zelf waar ik een steun jitse badge Kan kopen afzender een bezorgde Nederlander van allochtone komaf hier geboren en getogen |
Gast |
#71562016-01-17 03:09Door het binnenhalen van al deze moslims in Nederland , word ons land met het uur onveiliger. Helaas ben ik te oud , maar ik kan me voorstellen dat het bloed van mensen gaat koken. Als je de filmpjes op cnn ziet wat ISIS uitspookt met mensen , vrouwen en kinderen verkrachten. Zie KEULEN ...vecht tegen de lafaard die zich in grote groepen alleen , flink voelen. Vrouwen aanranders horen in de westerse beschaving niet thuis . ALLE CRIMINELE asielzoekers en buitenlanders ,met de GEHELE FAMILIE DEPORTEREN . zij hebben nagelaten hun kinderen fatsoenlijk op te voeden. Zonder een kogel te lossen word nu HEEL EUROPA overgenomen door arabieren. DANK AAN DE EU , BRUSSEL EN ONZE PVDA. HOPELIJK ROLLEN JULLIE KOPPEN HET EERST GEGROET |
Gast |
#71572016-01-17 03:10Het is te gek voor woorden dat er niet tegen terroristen opgetreden mag worden die zeker ook een bedreiging voor onze direkte omgeving vormen. Onze overheid werkt terrorisme alleen maar in de hand. Hier moet een einde aan komen, en snel. Hulde aan onze helden zoals Jitse Akse! |
Gast |
#71582016-01-17 03:10Te belachelijk voor woorden. Hij wordt vervolgt terwijl hij TEGEN IS vecht en degene die met IS vecht kan gewoon Nederland zonder problemen weer in! |
Gast |
#71612016-01-17 03:12deze man doet meer tegen Deze man heeft al meer tegen isis gedaan dan dan rutte en samson ooit gedaan hebben en ooit zullen doen. Voor Jitse heb ik WEL respect, voor mijn landsleiders niet. |
Gast |
#71622016-01-17 03:13Het is toch belachelijk dat we een held als jitse gaan veroordelen om het vernietigen van het kwaad genaamd isis. Ondertussen hebben we waarschijnlijk al weer 3 isisstrijders geholpen in Nederland |
Gast |
#71632016-01-17 03:14Omgekeerde wereld, de echte syrie ISers die terugkomen wordt geen strobreed in de weg gelegd maar iemand die probeert te helpen wordt van moord beschuldigd. Sterkte Jitse. |
Gast |
#71642016-01-17 03:16Hij zat bij de YPG. Die zijn seculier, beetje marxistisch ingesteld. Vrouwen hebben daar dezelfde rechten als mannen. Daar komen ook die vrouwelijke strijders vandaan. Dat is tegen het zere been van Erdogan. Die wil van hun af, er zal dus wel een bekertje gedaan zijn vanuit Ankara naar een Erdogan sympathisant bij het OM en bevriende media. Die hem heb laten arresteren en dus kon het OM niet meer terug. Als hij bij de Iraakse koerden zou zitten was er geen probleem geweest. Turkije doet goede zaken met hun. Die Koerden zijn veel minder seculier. De lafaards uit Den haag buigen voor de ottomaanse sultan, jitse je bent een held. |
charlie |
#71662016-01-17 03:20Omgekeerde wereld, de echte syrie ISers die terugkomen wordt geen strobreed in de weg gelegd maar iemand die probeert te helpen wordt van moord beschuldigd. Sterkte Jitse. |
Gast |
#71672016-01-17 03:21goede zaak niks mis mee en voeding terecht , omgekeerde wereld hier , dit is echt Nederland op zijn kleinst mede dankzij de in het merendeel incompetente lafbekken en labiele slaapzakken in Den Haag mvg c ten hag |
Gast |
#71682016-01-17 03:22Held!! Velen praten maar doen niks. Voorbeeld voor velen deze man! Schande schande!! |
Gast |
#71692016-01-17 03:25beschermen van onze vrijheid is normaal. En steun dus zijn aktie, ben zelf ex submariner. |
Gast |
#71702016-01-17 03:26Het is krom wat justitie nu doet. We moeten Jitse omarmen in plaats van opsluiten. Wordt toch wakker regering en denk mee met het volk. |
Gast |
#7172 Re: Re:2016-01-17 03:27Men zegt: Mijn vijands vijand is mijn vriend. Een vriend bescherm je.
Dit aangehaald te hebben: Geeft een heel ander licht op het OM en de Regering. Geeft de indruk dat mogelijk de verkeerde partij gezien wordt als vriend. Aangezien de vijand van de vijand wordt vervolgd door het OM en de meerderheid van de regering niets doet.
Het kand is in oorlog verklaard met IS door Rutte betekend dat het oorlogs recjt van toepassing is.
Wannner wordt idt uitgevoerd op die idioten die overgaan tot blvervolong van een partij die ons helpt in de oorlog? |
Gast |
#7173 Een vriend bescherm je2016-01-17 03:29Men zegt: Mijn vijands vijand is mijn vriend. Een vriend bescherm je.
Dit aangehaald te hebben: Geeft een heel ander licht op het OM en de Regering. Geeft de indruk dat mogelijk de verkeerde partij gezien wordt als vriend. Aangezien de vijand van de vijand wordt vervolgd door het OM en de meerderheid van de regering niets doet.
Het kand is in oorlog verklaard met IS door Rutte betekend dat het oorlogs recjt van toepassing is.
Wannner wordt dit uitgevoerd op die idioten die overgaan tot vervolging van een partij die ons helpt in de oorlog? |
Gast |
#71742016-01-17 03:30Omdat de politiek hier totaal van het padje is, steeds meer de omgekeerde wereld |
|
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
LBKR: Stop de voorgenomen sanctie!
Respecteer de euthanasiewet
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
64091 Gemaakt: 2023-01-17
Help mee om het Openluchttheater Valkenburg open te houden!!
4729 Gemaakt: 2024-11-10
Respecteer de euthanasiewet
4686 Gemaakt: 2024-11-02
EVMC moet blijven bestaan op de huidige locatie!
761 Gemaakt: 2024-11-07
Maak van het strand opnieuw een rijke vindplaats voor schelpen en fossielen. Zoekplezier voor jong en oud.
348 Gemaakt: 2024-11-09
JA, voor het BEHOUD van uw NMBS-seniorenbiljet - 19 november '24 om 11.30u (station OOSTENDE)
3480 Gemaakt: 2023-04-12
Stop de fusie tussen het DBC en de Triade/Atlas College
1000 Gemaakt: 2024-02-19
Steun Poptempel De Kuip
1611 Gemaakt: 2024-10-12
Brandbrief niet passend onderwijs
180 Gemaakt: 2024-11-03
Kortsnuiten Blijven Bestaan
1405 Gemaakt: 2024-10-23
Zwembad de Trans moet open blijven!
1047 Gemaakt: 2024-10-31
Hou Bambrugge leefbaar! Geen nieuwe grote verkaveling meer!
94 Gemaakt: 2024-11-09
Zuidplas zeg STOP, tegen de flexwoningen flop!
449 Gemaakt: 2024-11-03
“Geef Kwetsbare Kinderen in Twenterand Betrouwbaar Leerlingenvervoer!”
79 Gemaakt: 2024-11-13
nieuw perspectief Leermolensenk Rozendaal
84 Gemaakt: 2024-10-29
Samen in actie voor een veilige fietsenstalling Arnhem Centraal Sonsbeekzijde
621 Gemaakt: 2024-09-14
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
216 Gemaakt: 2024-11-01
Juridische erkenning van Indentured labour als misdaad tegen de menselijkheid
73 Gemaakt: 2024-11-06
Duivensport bij Brabant/Zeeland.
52 Gemaakt: 2024-11-10
Schoolplein IKC Klimboom
50 Gemaakt: 2024-11-14