Parkeerproblemen Schiedam-West

Parkeerproblemen Schiedam-West / Mededelingen / Parkeerproblemen vervolg! / Opmerkingen

Gast

2020-04-20 17:07

Niks meer groen meer parkeer plekken sta elke nacht op de stoep slaap slecht bang voor boetes

Gast

2020-04-20 17:08

Van mij mogen er zeker geen parkeerplaatsen verloren gaan. Ik ben van mening dat betaald parkeren in west een betere oplossing is. Bewoners kopen een vergunning net zoals bv in het centrum. Dat zal veel meer ruimte scheppen in de straten.

De auteur van deze petitie

#3 Re:

2020-04-20 17:11

#1: -  

Ik snap uw probleem helemaal! Zelfs in deze moeilijke tijd met meer mensen die thuis zijn blijft handhaving gewoon schrijven Cemil van Denk Schiedam blijft over dit probleem dan ook vragen stellen tijdens de gemeenteraadsvergaderingen! 
daarom is het erg belangrijk dat we laten zien wat wij hiervan vinden! 

De auteur van deze petitie

#4 Re:

2020-04-20 17:14

#2: -  

Het probleem met betaald parkeren is alleen dat het niet betaalbaar is zoals de plannen ervoor staan en dat werkende mensen de dupe gaan worden maar ben met u eens dat parkeerplekken weghalen geen optie is daarom vul deze enquête aub in!

Gast

#5 Re: ben ik helemaal mee eens.

2020-04-20 17:20

#1: -  

2020-04-20 17:22

Graag de parkeerplaatsen zeker houden zoals ze zijn. En liefst meer creëren. Ook begin Westfrankelandsestraat met een pool/feestzaal (vrijdag en zaterdag avond). En 2 kerken en een Moskee zorgen voor veel overlast.

Ook meerdere Poolse werknemers in huis,en met een aantal auto's per huis zorgt voor veel parkeerproblemen.

Gast

#7 geen betaald parkeren invoeren

2020-04-20 17:22

#2: -  

Gast

2020-04-20 17:55

Van welke planeet komen deze figuren. Ik wil gewoon kunnen parkeren al is het 6 straten verder. Ze moeten eens wat aan die witte kentekenplaten doen dat heb ik al diverse keren gemeld. Ze hebben 1 auto op geel kenteken en nog 2 of 3 op wit al meer dan een jaar. Hoeveel groen wil je hebben mijn tuin staat vol daar zou ik wel eens een bijdrage voor willen hebben. geen parkeerplaatsen weg!

Gast

2020-04-20 19:58

Mijn steun heb je. Ik ben het eens met de opmerkingen van de overige schrijvers.

Gast

2020-04-22 22:10

Ik werk in de zorg
Vooral na mijn avond dienst is er nooit plek
Als ik na weer eens een half uur zoeken met pijn in me hart dubbel parkeer op de stoep moet ik de wekker vroeg zetten om mijn Auto te verplaatsen om geen bon te verkrijgen
Zo begin in niet uitgerust aan mijn vrije dag

Gast

2020-04-24 10:35

Wat speelt is dat er na 16.00 uur bijna geen parkeerplaatsen meer beschikbaar zijn in onze straat, in de J.A. Alberdingk Thijmstraat. Vaak rijd ik dan helemaal door tot aan de Julianalaan en daar kan ik dan uiteindelijk nog parkeren. Dat is wel 10 minuten lopen van mijn huis en niet altijd wenselijk. Wat ik mij afvraag of de auto's die dan in onze straat geparkeerd staan ook werkelijk toebehoren aan de bewoners. Zoals ik vaak zie dat er bedrijfsbussen geparkeerd worden. Kunnen parkeerplaatsen niet gekoppeld worden aan huisadressen. Dan weten ze gelijk waarom er altijd gebrek aan parkeerplaats is. Met vriendelijke groet, Wilma Brussé