Antwerpen verwelkomt de sinksenfoor

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Antwerpen verwelkomt de sinksenfoor.

Gast

2013-04-18 14:48

Als ze de Sinksenfoor wegwillen van de gedempte Zuiderdokken, omdat ze die terug willen opengooien "zoals het vroeger was", waarom zetten ze de foor dan niet op de Leien "zoals het vroeger was"?
Locale bewoner

#302 Re: En dan nu de realiteit van het verhaal

2013-04-18 16:31

#49: stads fanneke - En dan nu de realiteit van het verhaal

Sorry,
Ik woon ook aan de gedemte zuiderdokken. Ik weet niet wat het verschil is met u deur en mijn deur maar hier wordt wel elke dag geveegd voor de deur door de stadsdiensten ze. En ja, er zijn zo van die paljaskes die dat tegen uwe gevel pissen maar dat is snel opgelost bij mij. Ze krijgen namelijk de keuze ofwel den boel opkuisen of wel naar de politie die een paar 100 meter in hun containers zitten om een boete van 150 euro in ontvangst te krijgen en dan is het gedaan met naar de kermis te gaan want hun geld is op. Tergelijk geef ik aan de andere voorbijgangers het signaal dat ze met mij hier dus niet moeten solle.

Mijne buurman heeft ook al eens tegen mij gezecht van gij durft wel maar gaf me wel gelijk.

P.S. En van dat gevelplassen heb je anders ook last als er een paar zatten van café Local of dergelijke komen met of zonder foor.

Gast

2013-04-18 18:09

De sinksenfoor moet blijven

Gast

2013-04-18 18:24

Blijf van kinderen hun plezier af !

Gast

2013-04-18 19:29

Ik woon sinds 1975 op het Zuid. De aanwezigheid van de Sinksenvoor is van doorslaggevend belang geweest voor de heropleving van de wijk.

Gast

2013-04-19 07:43

Als je midden in de stad wil wonen, neem je er de plezieren en ongemakken bij!!!!

Gast

#307 Re: sinsefoor

2013-05-29 14:34

#288: - sinsefoor 

moet blijven is super leuk

idiooot

#308 kermis

2014-03-26 17:03

ik vindt het zeer spijtig dat er mensen klagen en de foor moet verplaatst worden maar daardoor kom ik vandaag een aantal ueren te laat op mijn werk en daar gaat dan mijn budget voor een bezoek aan de foor te brengen. dus dit jaar ga ik zeker en vast niet.

Gast

2014-03-26 18:41

Sinksenfoor mag niet weg op de locatie waar het anders stond de mensen hebben niets te zeggen en te klagen vanwegen de sinksenfoor er altijd al zo stond dus waarom ineens weg dat is gewoon bullshit de mensen die er kwamen wonen wisten dat de sinksenfoor er was dus ze hebben niets te klagen net zoals somige mensen klagen aan het vliegveld die niets te klagen hebben vanwegen dat het hun keuze was ik snap deze mensen echt niet!!

Gast

#310 Sinsefoor moet blijven waar ze staat

2014-04-03 09:17

Dit is gewoon super belachelijk, 1 immo kantoor met 6 mensen gaat wat lopen klagen en de rest van de mensen moet er voor boeten. Ik snap de rechter eigenlijk ook niet, die zou zoiets toch gelijk moeten verwerpen?!
Dikke nekken die niks kunnen verdragen, precies of ze wisten niet dat er jaarlijks een 6 weken durende foor gehouden word. Kan natuurlijk zijn dat voor ze naar daar kwamen met hun kantoor de foor geen probleem was he, geen last van, geen volk tot zij er waren, toen pas werd de foor populair.
Toen de vismijn nog op't zuid was werd er toch niet geklaagd in't tegendeel. Maar tradities respecteren en mooie oude gebouwen laten staan in Antwerpen lukt precies niet goed, of zijn die draken van gebouwen aan de Londenstraat dan toch zo mooi. Andere steden over heel de wereld proberen hun authenticiteit te bewaren maar in Antwerpen moet alles stuk en vernieuwd worden. Het is precies de ene blunder na de andere in Antwerpen.

Gast

2015-07-07 19:05

Ik ben geboren in 1969 en ben opgegroeid bij de Sinksenfoor. Toen was het nog echt lawaai, tot een stuk in de nacht maar niemand die ik ken, klaagde. Jong en oud, zes a zeven weken lang pret. Door een aantal zeikerds is de Sinksenfoor moeten verhuizen, laat deze klagers toch verhuizen. Opgegroeid Van der Sweepstraat, Vlaamse, Waalse Kaai, Scheldestraat.

Heel simpel, de politieke partij die zorgt dat de Sinksfoor terugkomt waar die hoort, krijgt mijn stem. NVA en die andere idioten alvast niet. Die onrechter moest men uit zijn ambt ontzetten wegens een volkomen idioot te zijn, omdat hij onrechtvaardig is in zijn /haar oordeel. Het gerecht, wat een lachertje, eerder onrechtbanken en onrechters.