Geen vluchten na elven

Geen vluchten na elven / Mededelingen / De eerste 1000 handtekeningen zijn bereikt !! / Opmerkingen

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2013-12-08 16:52



Gast

#2

2013-12-08 17:02

kan de reclame van Tix.nl niet verwijderd worden?????
Adri
Gast

#3

2013-12-09 08:44

Slechts een fractie van de passagiers is zakelijk dus van belang voor omliggende bedrijven.
Stop de toename in fijn stof emissie en geluid overlast nu eindelijk definitief.

De politief vraagt al jaren om meer burger initiatief.

De mensen moeten meer zelf in actie komen, zelf verantwoordelijkheid nemen vooral wat betreft leef omgeving.

Helaas blijkt dat alleen te gelden voor een kleine selectie van intitiativen aangedragen door de politiek zelf.

Politiek doe nu eindelijk je werk en steun ons!

 


Gast

#4

2013-12-09 09:00

Mooi resultaat hopelijk wordt er veel bereikt in de strijd tegen de late vluchten en al het lawaai en luchtvervuiling van de militaire vliegtuigen en andere herriemakers

Gast

#5

2013-12-09 09:49

Stichting Milieuwerkgroep Kempenland onderschrijft deze aktie volledig.
Wij staan voor een schone lucht en het welzijn van onze Kempenaren.!

Gast

#6

2013-12-09 11:15

niet alleen in eindhoven heb je veel overlast van het vliegveld dus ik hoop dat die mensen ook in aktie komen. er zijn vele malen meer mensen die last hebben dan de 1100 die hebben tegen getekend...

Gast

#7 Re:

2013-12-09 13:27

#6: -

En ook veel meer Zuid-Oost Brabanders die met heel veel plezier gebruik maken van Eindhoven Airport. .


Gast

#8

2013-12-09 18:36

Afschaffen dat mag niet gebeuren

Gast

#9

2013-12-09 21:52

Mijn familieleden gaan zeker NIET tekenen. We zien vliegtuigen overkomen, horen het lawaai 5 seconden en hebben er geen last meer van, ondanks dat we allemaal onder de aanvliegroute wonen. Geen probleem voor ons, bovendien vliegen we regelmatig vanaf Eindhoven.

Gast

#10

2013-12-11 20:55

Stop dit heilloze plan om de openstelling nog verder te verruimen. De omwonenden binnen een ruime straal rond airport hebben OOK recht op een ongestoorde nachtrust. Mari Ve

Gast

#11

2013-12-11 20:56

Ik wil nu niet lastig doen enzo, maar als je in de buurt van een luchthaven gaat wonen weet je toch dat enige vorm van overlast mogelijk is? Zelfde gebeurde in het Belgische zaventem: de gronden en huizen waren er spotgoedkoop omwille van de overlast van de luchthaven. Jonge koppels en gezinnen zagen hun kans en kochten tegen relatief lage prijzen grond aan de rand van een grootstad (Brussel). Daarna begonnen ze te klagen over geluidsoverlast, hoewel die er al was voordat deze gezinnen zelfs nog maar geboren waren..

Gast

#12

2013-12-12 18:52

Prachtig resultaat meer dan 1000 handtekeningen fijn dat er zoveel mensen er mee eens zijn dat er aan het alsmaar toenemende vliegverkeer geprobeerd wordt daar een rem op te zetten

Gast

#13

2013-12-12 19:22

Gun ons onze welverdiende rust op z'n tijd.

Gast

#14

2013-12-12 20:41

Wat te doen met kleine kinderen, de overlast moet zo wie zo naar beneden.
In eerste instantie waren het zakelijke vluchten, toen geluidsarme vliegtuigen. Niets is er waar van de zaken die beloofd zijn.
Het is gewoon een goedkope luchthaven waar alle goedkope vluchten naar toe gedirigeerd worden zodat Schiphol het grote geld kan binnenhalen

Gast

#15

2013-12-13 17:04

Schrijf een reactie
vogeltje tjielp

#16 weg met die vele vluchten boven onze kop...

2013-12-13 17:21

Met het toenemende aantal vluchten zal de kans alleen maar groter worden dat er in de toekomst zo'n bus met vleugels naar beneden stort met alle gevolgen van dien, ik moet er niet aan denken!!! We willen schonere luchten die we nodig hebben om gezond te kunnen inademenen zonder de kans op gevaarlijke stoffen binnen te krijgen...Wat mij betreft mogen ze dat hele klote vliegveld ontruimen en aan de natuur terug geven... Dus weg ermee!

Gast

#17 Re:

2013-12-16 09:36

#9: -  

 Ja...En mijn kleinkinderen komen krijsend naar binnen.

Zo laag vliegen ze over.

Pino

#18

2013-12-17 15:00

Wij wonen nu ongeveer 15 jaar vlakbij Eindhoven Airport. Bij de aankoop van ons huis werd er vanuit de Gemeente Eindhoven toegezegd dat het aantal vliegbewegingen wel iets zou gaan toenemen ,maar dat de vliegtuigen een heel stuk stiller zouden worden. Ook zou er tussen 23.00 en 07.00 nooit een vliegtuig landen of opstijgen tenzij het een speciale vlucht of storing aan een vliegtuig zou zijn wat in de omgeving vloog. Vijftien jaar geleden wilden ze echter geen zwart/wit verklaring afgeven maar moesten wij dit gewoon aannemen dat dit zo bleef.Ik had toen al een soort voorgevoel dat de openingstijden in de toekomst wel eens zouden gaan wijzigen. Nu vijftien jaar later is het zover dat de vliegtuigen ook tussen 23.00 en 07.00 gaan landen en stijgen. Je ziet nu wel dat als het met de economie heeft te maken ( lees eurootjes) dat de gemaakte afspraken niet nageleefd worden. Alles draait om de eurootjes en het is dan geen probleem voor de overheid ( staatskas Den Haag) dat er vele omwonenden niet goed meer kunnen slapen. Mensen tellen niet, eurootjes wel.

Gast

#19

2013-12-19 12:52

Als je als gemeente Veldhoven het beste met je inwoners voor hebt,begrijp ik niet dat ik nergens kan lezen dat eventuele bewoners van de nieuw te bouwen wijk ZILVERACKERS (2700 woningen)er op gewezen worden wat het kan betekenen om in de directe omgeving van een start en landingsbaan van een steeds maar groter wordend vliegveld te gaan wonen,(het moet steeds meer en meer en dadelijk ook nog grotere toestellen .zij zullen er rekening mee dienen te houden wat er boven hun hoofd kan gaan hangen.(Ziverackers komt toch wel erg dichtbij de start- en landingsbaan.In ieder geval veel laag overvliegende toestellen het laat zich raden wat voor spektakel dit kan geven in de directe omgeving!En dan heb ik het nog niet eens over de lucht kwaliteit (Tip... ga gewoon eens in de omgeving fietsen,neem geen kleine kinderen mee want die schikken zich soms rot.

J.de L. Veldhoven


Gast

#20

2014-02-03 15:30

Zouden flyers kunnen helpen ?

Gast

#21

2014-03-11 08:30

I.v.m. aanstaande verkiezingen: welke lokale politieke partij stelt zich het meest kritisch tegenover Eindhoven Airport op???

Gast

#22

2014-04-21 22:24

Stop

Gast

#23

2017-06-01 09:22

Iedereen heeft recht op minimaal 8 uur slaap! We worden nu al om 07:05 gewekt door gebrom van de de vliegtuigen.