Goedkope zorgverzekering voor elke Nederlander
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Goedkope zorgverzekering voor elke Nederlander.
Gast |
#26 ziekenfons2014-01-23 21:38ik vindt het niet normaal meer wie zorg nodig heeft is bij de beesten af |
Gast |
#282014-01-24 07:02De Nederlanders hebben niks meer om te geven ,,,het word tijd dat de regering aan de eigen nl gaan geven ,,,,, en ophouden met zakken vullen ,en miljoenen aan andere landen geërfd ,,,KAPPEN HIERMEE!!!!!!!!!!!! |
Gast |
#302014-01-25 09:54Aan alle kanten worden de mensen uitgemolken... Voordat het nieuwe zorgsysteem werd doorgevoerd waren de zorgverzekeraars zover dat het nog goedkoper kon, maar om een reden van bovenaf is dat niet doorgegaan... Triest dat de armen armer worden en de rijken rijker op deze manier! Een andere manier. zoals in china meen ik, is pas betalen als je beter bent. anders heeft de dokter niet goed genoeg zijn best gedaan... Maar dan nog steeds, iedereen gelijk trekken, en niet zoals nu! |
Gast |
#312014-01-25 10:12wij willen ook een goedkope zorgverzekering die bijna alles dekt! Waarom is deze alleen voor de buitenlandse mensen??? |
Gast |
#32 Re:2014-01-25 15:39Dus eigenlijk betalen deze immigranten (terwijl we zelf 700.000 werklozen hebben) hetzelfde wat wij een 10 jaar geleden betaalde... Mooi is dat. |
Gast |
#342014-01-26 21:40het is gewoon te gek wat er gebeurd in ons land er worden verkeerde beslissingen genomen |
Gast |
#352014-01-27 06:28ik begrijp niet waarom ooit de wet op gelijke behandeling is ingevoerd...wij nederlanders betalen dik voor andere en moeten maar zien rond te komen van het kleine beetje wat over blijft om van te leven..Den haag schaam je jullie hebben genoeg inkomsten als jullie inleveren kan de burger ook eens normaal leven. |
Gast |
#392014-01-31 09:28Ik voel mij gediscrimineerd door onze Nederlandse regering, niet alleen vanwege de zorg maar om nog veel meer redenen!! |
Gast |
#432014-01-31 19:36Ik , wij vinden het SCHANDALIG wat hier in Nederland gebeurt zonder blikken en blozen wordt je als Nederlander afgemaakt .Ik hoef ook niet nog eens voor de buitenlander te betalen hoe halen jullie het in je hoofd om een werkende Nderlander zo onderuit te trappen wij en ik betalen in alles het meeste maar dan ook alles het meeste van HEEL EUROPA . HIER KLOPT IETS ABSOLUUT NIET |
Gast |
#442014-02-03 09:32Ik verbaas mij nergens meer over in dit land. Beste is. om je eigen conclusie te trekken en als het kan en je de mogelijkheid hebt............precies !!!! |
Gast |
#472014-02-04 18:15Ik vind iedere reactie hierop overbodig...het spreekt voor zich dat de Nederlandse regering haar eigen volk het vel over de oren trekt op deze manier! |
Gast |
#482014-02-05 10:04Ik woon weliswaar over de grens maar werk en betaal belasting in Nederland. Dit land en alle voorzieningen gaan langzaam kapot. Eigenlijk wil ik hier oud worden maar ik hou mijn hart vast. |
Gast |
#49 Even nadenken eerst?2014-02-05 22:31Zo jammer dat mensen zich niet eerst eens verdiepen voor ze iets blind overnemen. Want van dit bericht klopt echt niets! Ja! Het is waar dat sommige buitenlandse mensen die hier werken die polis kunnen krijgen. Maar dat gaat in geen geval over elke ‘medelander’. Het gaat om expats die hier in opdracht van hun werkgever een aantal maanden tot max 2 jaar bij de vestiging in Nederland gaan werken. Zij betalen WEL een fors bedrag via hun inkomen aan belasting aan voorzieningen zoals; WW, WIA, WWB, AOW etc. etc. maar mogen daar zelf geen gebruik van maken. Daarbij zijn deze mensen (die geenszins uit arme landen komen) zelf al verzekerd in hun eigen land van herkomst. Echter omdat elke inwoner verzekerd MOET zijn in Nederland is deze ‘basispolis’ in het leven geroepen. Het gaat hier om hoogopgeleide mensen die werkzaam zijn in hun vakgebied in opdracht van hun werkgever. Deze mensen zijn zelden ziek EN daarbij heel goed verzekerd in eigen land. Mochten ze hier ziek worden, dan wordt alles wat NIET vanuit de polis uit eigen land, aangevuld met de polis hier (en dat laatste komt zelden voor). Vandaar dat lagere tarief. Mochten deze expats langer dan 2 jaar hier moeten vertoeven, gaan ze gewoon het normale tarief betalen en kunnen ze hun eigen (veel duurdere) verzekering in het thuisland opzeggen. Die petitie die door een van de reageerders is opgezet is dus klinkklare nonsens, die ze had kunnen voorkomen door even google te gebruiken. Wat een enorme hetze om werkelijk helemaal niets! Het gaat dus in geen enkel geval om de kansarmen die hier een heiloord of toekomst zoeken…. |
Gast |
#50 Kan niemand dan meer zelf nadenken?2014-02-05 22:34Waar mijn broek werkelijk vanaf zakt is dat blijkbaar de gemiddelde Nederlander alles voor zoete koek slikt terwijl het hele bericht van geen kanten klopt. Blijkbaar is ' zelf nadenken' en ' een beetje onderzoek doen door simpelweg Google te gebruiken' al een brug te ver..... Schaam jullie diep!!! Eerst denken, dan schreeuwen. Dan hadden jullie ook geweten dat deze hele petitie kul is en nooit ingediend KAN worden omdat er niets van de stelling klopt. Omdat ook de petitie eigenaar ergens een klok heeft horen luiden maar geen benul heeft waar ze de klepel verstopt heeft. |
|
Steun KEES van DAAIBOOI BEACH CURACAO
Respecteer de euthanasiewet
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
LBKR: Stop de voorgenomen sanctie!
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
Kortsnuiten Blijven Bestaan
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Steun KEES van DAAIBOOI BEACH CURACAO
557 Gemaakt: 2025-01-05
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
1977 Gemaakt: 2024-11-23
Red wijkschooltje Sint-Norbertus en geef onze kinderen een toekomst!
419 Gemaakt: 2024-12-18
Gemeentepark terug sluiten na zonsondergang of andere oplossing voor deze problematiek
103 Gemaakt: 2025-01-01
Petitie tegen betaald parkeren in Amstelveen
5756 Gemaakt: 2024-11-15
Betere busverbindingen voor Wakkerzeel
110 Gemaakt: 2024-12-29
Sloop niet de 100 jaar oude school
514 Gemaakt: 2024-10-17
Respecteer de euthanasiewet
7915 Gemaakt: 2024-11-02
Voor een landelijk vuurwerkverbod!!!!
266 Gemaakt: 2024-12-25
Duidelijke communicatie en handhaving van het verbod op vuurwerk in Dilbeek
44 Gemaakt: 2024-12-31
Bezwaarschrift betreffende 2024 Immoment WLO BKL52
145 Gemaakt: 2024-12-15
Laat de loempiakraam van MaiSon Vietnamese Specialiteiten op Binnenwegplein 20 in Rotterdam Centrum staan en sluit de kraam NIET!
22447 Gemaakt: 2020-06-30
Maak van het strand opnieuw een rijke vindplaats voor schelpen en fossielen. Zoekplezier voor jong en oud.
1212 Gemaakt: 2024-11-09
Behoud het stationswegkerkje in Heerhugowaard
143 Gemaakt: 2024-12-13
Heronderhandelingen verlofplanning
105 Gemaakt: 2024-12-28
Counselors zijn kwaliteitseisen zat van CLBPS & SPS !
682 Gemaakt: 2024-12-11
Help mee om het Openluchttheater Valkenburg open te houden!!
5960 Gemaakt: 2024-11-10
Voor een betere aanpak van Ouderverstoting (OVS) bij justitie.
647 Gemaakt: 2020-12-07
Ethica moet de moestuin aan de dunne bierkade behouden!
349 Gemaakt: 2024-09-18
Kortsnuiten Blijven Bestaan
1781 Gemaakt: 2024-10-23