we zijn voor wilders
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie we zijn voor wilders.
Gast |
#512014-03-22 16:44Wij laten ons niet voor de gek houden door de politiek en de media. Wilders zegt wat 80% van de Nederlanders denken, denk nog eens terug aan dat voetbalveld...... en het programma opsporing verzocht.... Daarom hebben wij de PVV hard nodig. |
Gast |
#532014-03-22 17:00geert zeg wat vele nederlanders denken ,dit is al jaren het probleem nederland moet schoon geveegd worden en wij moeten weer vrij kunnen leven |
Gast |
#552014-03-22 17:35IK VECHT TOT MIJN DOOD VOOR GEERT WILDERS,VOOR EEN SCHITTEREND NEDERLAND,ZONDER BUITENLANDSE CRIMINELEN |
Gast |
#562014-03-22 17:44Schrijf een reactie ik vind dat wilders gelijk heeft en er moet idd opgeruimd worden hier in nederland..het gaat veel te makkelijk hier.... |
Gast |
#572014-03-22 17:45Hypocrisie, hypocrisie en nogmaals hypocrisie De uitspraak van de heer Geert Wilders "minder Marokkanen" heeft zowel in als buiten Nederland heel veel stof doen opwaaien. Men is de mening toegedaan dat Wilders slechte en goede Marokkanen door één kam scheert. Mijn reaktie hierop is dat als gevolg van de aanslag op de Twin Towers, moslims over de gehele wereld die naar de VS gingen / gaan op de één of andere manier er de dupe van werden / worden. Dus de goeden lijden ook eronder. De uitspraak van Wilders "minder Marokkanen" is te vergelijken met min of meer soortgelijke uitspraken van de Profeet Mohammed (vzmh). Ik zal het toelichten. De Profeet Mohammed had in Medina een islamitische staat gevestigd. Tegen het einde van zijn leven had de Profeet vermoedelijk de vrees dat de niet-moslims op het Arabische Schiereiland zouden proberen - al dan niet met steun van hun geloofsgenoten in het buitenland - de staat te ondermijnen en/of over te nemen. De Profeet zei toen: "Ik zal zeker de Joden en Christenen (ahli kitab) verdrijven uit het Arabische Schiereiland, zodat er alleen Moslims nog overblijven." (Sahih Muslim) Ook heeft de Profeet gezegd: "Twee godsdiensten mogen niet naast elkaar bestaan op het Arabische Schiereiland." (Muwatta Imam Malik) Toen de Profeet op zijn sterfbed lag, gaf hij drie opdrachten, waarvan één was om de afgodendienaren (moeshriekien) te verbannen uit het Arabische Schiereiland. (Sahih Bukhari) Uit het bovenstaande leid ik af, dat de Profeet Mohammed op het oog had een religieuze zuivering van het Arabische Schiereiland. Let wel, de Profeet had het niet over het verbannen van slechte Joden, Christenen en afgodendienaren. De Profeet had de daad bij zijn woorden niet kunnen voegen, omdat hij kwam te overlijden. Zijn direkte opvolgers hadden het klusje geklaard. "Volgens de PVV-leider heeft hij gisteren alleen herhaald wat hij al jaren zegt en wat ook in het verkiezingsprogramma van de partij staat, namelijk dat er minder migranten uit islamitische landen ('dus ook uit Marokko') naar Nederland moeten komen. Verder wil de PVV criminele Marokkanen het land uitzetten." Bron: http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Binnenland/article/detail/3619313/2014/03/20/Wilders-Ik-heb-niets-verkeerds-gezegd.dhtml. Wilders wil criminele Marokkanen het land uitzetten. Hier een staaltje van islamitisch strafrecht, nl. Koran 5:33: "Waarlijk, de vergelding (straf) van degenen (criminelen) die oorlog tegen Allah en Zijn Boodschapper (Mohammed) (c.q. de staat) voeren en er naar streven wanorde (chaos) in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet. Dat zal voor hen een schande in deze wereld zijn en in het Hiernamaals zullen zij een grote straf ontvangen." Wilders vreest dat via ondermijning, infiltratie etc. de Moslims ernaar streven om de macht in Nederland over te nemen, denk aan de organisatie Sharia4Holland. Resumé: ik zie helemaal geen verschil tussen de uitspraak van Wilders en de uitspraken van de Profeet Mohammed. Dus Wilders heeft niets verkeerds gezegd. |
Gast |
#592014-03-22 18:23Hetgeen Geert zegt is wat de overgrote meerderheid in Nederland denkt, maar tegelijkertijd te laf is om het toe te geven. Gelijk die criminele oplichtersbende wat zich onze regering noemt. Die er absolutt niet zitten voor het volk, maar voornamelijk voor hun partijbelangen en om een wit voetje te halen bij die andere oplichtersbende van Brussel & Strassbourg !!! |
Gast |
#602014-03-22 18:25Wilders heeft gezegd wat iedere oorspronkelijke Nederlander, dus de Hollander denkt, en ook heel graag wil. Marokkanen zijn dat niet en hebben we alleen maar overlast van. Ook al hebben ze een Nederlands paspoort, een Hollander zullen ze nooit worden. Hun cultuur staat ze in de weg en ons al helemaal. Daarom kunnen ze beter naar land van herkomst, het land van hun ouders en grootouders terug, zo ook die in Nederland geboren zijn!Zij hebben niets met het Westerse en wij niets met het Arabische Gewoon helder en eerlijk bekijken van beide kanten! |
Gast |
#612014-03-22 19:05Ik ben blij dat er eindelijk iemand is die wel zijn mond durf o[en te trekken.Eindelijk na lang wachten ,en nu krijgen we het gezeur van de lafaards uit Den Haag en zeer zeker de media. Bah ik zeg goooo Geert Wilders laat ze maar een poepie ruiken daar in Den Haag . |
Gast |
#622014-03-22 19:33Wat wilders zei...is niet dat alle marrokanen eruit moeten...alleen de criminele buitenlanders...en omdat grotendeels Marokkanen zijn...noemt hij ze bij naam. |
Gast |
#632014-03-22 20:13Wilders durft te zeggen wat wij allemaal al heel lang denken!!!! Respect!!! |
Gast |
#642014-03-22 20:53En als hij de criminelen gehad heeft...waar hij over gesproken heeft...en niet de marokanen die zich wel gedragen want dat is de media die het roept....ruim gelijk kanaleneiland op daar durf geeneens politie te komen...dat is ook tuig daar |
Gast |
#652014-03-22 21:07Geert Wilders blijft gelukkig bij z'n anti- multiculturele standpunt over Marokkanen Deze man verdiend een standbeeld bij zijn leven, mensen gezond verstand daar gaat het om Niet meer wegkijken, wat het voltallige kabinet en tweede kamer wel doet. |
Gast |
#662014-03-22 21:25Wij blijven achter hem staan, ook al lopen al die luizenbossen weg uit angst. Niemand luistert echt goed naar hem maar willen alleen maar horen wat ze willen horen. |
Gast |
#672014-03-22 23:49Wilders heeft gelijk met wat hij zegt. Wij blijven achter hem staan. |
Gast |
#682014-03-23 01:42Geertje is recht door zee en laat zich niet stoppen door een stelletje incompetente politici |
Gast |
#692014-03-23 06:36Als de media en de correct politiek Zich net zo druk zouden maken over de problemen als over wilders uitspraken dan hadden we deze problemen al bijna opgelost. Ik zit er over te denken om ook maar eens aangifte te doen tegen de andere politici ivm het demoniseren van de door mij gekozen PVVer. En dus ook mij als kiezer. |
Gast |
#702014-03-23 07:07wat wilders ook zegt intresseert me niet ik ga niet voor de discriminatie ik ga namelijk voor wilders omdat hij niet wil bezuinigen op oudere zorg en op bassisscholen dat is wat voor mij belangrijk is!!! |
Gast |
#712014-03-23 08:27Geert moet blijven. Hij is de enige die de confrontatie met fascistisch links, criminele/ oversekste Marokkanen en moordzuchtige islamieten aandurft. Gooi geen diamant weg om een opzichtige steen op te pakken. |
Gast |
#722014-03-23 08:44Viva la Geertke en Viva la De Heer P.Fortuyn.R.I.P. Pvv For Ever!!!! |
Gast |
#732014-03-23 09:08Weg met dat tuig ze maken Nederland kapot en de regering stap lekker op want wat het volk vraag luisteren jullie niet na.Maar wel luisteren na die verrotte Murken |
Gast |
#742014-03-23 09:19Ik sta achter Geert omdat hij zegt wat wij denken en zelfs de marrokaanse mensen denken het verloedert hier , en dat moet gestopt worden dusss liever gisteren dan vandaag Geert 4 president !!! |
Gast |
#752014-03-23 09:28doe je best geert jij zegt wat wij denken komop man laat iedereen maar horen wat de problemen zijn hier in nederland |
|
Steun KEES van DAAIBOOI BEACH CURACAO
Respecteer de euthanasiewet
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
LBKR: Stop de voorgenomen sanctie!
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
Kortsnuiten Blijven Bestaan
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Steun KEES van DAAIBOOI BEACH CURACAO
568 Gemaakt: 2025-01-05
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
1977 Gemaakt: 2024-11-23
Red wijkschooltje Sint-Norbertus en geef onze kinderen een toekomst!
419 Gemaakt: 2024-12-18
Gemeentepark terug sluiten na zonsondergang of andere oplossing voor deze problematiek
103 Gemaakt: 2025-01-01
Petitie tegen betaald parkeren in Amstelveen
5756 Gemaakt: 2024-11-15
Betere busverbindingen voor Wakkerzeel
110 Gemaakt: 2024-12-29
Sloop niet de 100 jaar oude school
514 Gemaakt: 2024-10-17
Respecteer de euthanasiewet
7915 Gemaakt: 2024-11-02
Voor een landelijk vuurwerkverbod!!!!
266 Gemaakt: 2024-12-25
Duidelijke communicatie en handhaving van het verbod op vuurwerk in Dilbeek
44 Gemaakt: 2024-12-31
Bezwaarschrift betreffende 2024 Immoment WLO BKL52
145 Gemaakt: 2024-12-15
Laat de loempiakraam van MaiSon Vietnamese Specialiteiten op Binnenwegplein 20 in Rotterdam Centrum staan en sluit de kraam NIET!
22447 Gemaakt: 2020-06-30
Maak van het strand opnieuw een rijke vindplaats voor schelpen en fossielen. Zoekplezier voor jong en oud.
1212 Gemaakt: 2024-11-09
Behoud het stationswegkerkje in Heerhugowaard
143 Gemaakt: 2024-12-13
Heronderhandelingen verlofplanning
105 Gemaakt: 2024-12-28
Counselors zijn kwaliteitseisen zat van CLBPS & SPS !
682 Gemaakt: 2024-12-11
Help mee om het Openluchttheater Valkenburg open te houden!!
5960 Gemaakt: 2024-11-10
Voor een betere aanpak van Ouderverstoting (OVS) bij justitie.
647 Gemaakt: 2020-12-07
Ethica moet de moestuin aan de dunne bierkade behouden!
349 Gemaakt: 2024-09-18
Kortsnuiten Blijven Bestaan
1781 Gemaakt: 2024-10-23