Lyme en Onverklaarde aandoeningen moeten in het regeerakkoord
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Lyme en Onverklaarde aandoeningen moeten in het regeerakkoord.
Gast |
#5262014-06-08 12:18op naar een betere levenskwalitiet voor alle lyme patiënten zwaar teleurgesteld dat in deze moderne samenleving er hier nog sprake moet zijn om te strijden voor erkenning en financiële moeilijkheden om lyme te bestrijden ! |
Gast |
#5272014-06-09 20:24een super initiatief! ik zou er een hele lezing over kunnen geven hoe veel onbegrip men krijgt,bij één van deze aandoeningen, en zeker van de instanties!!!! |
Gast |
#5282014-06-13 22:49Het is mooi dat men hier aandacht aan besteed... en je zou je beginnen afvragen waarom je een ziekteverzekering hebt als ze toch niet tussenkomen als het echt nodig is. |
gast |
#5302014-06-14 16:44Heb al meer dan 20 jaar lyme en leef of lees overleef nog van bed naar zetel en heb alle mogelijke ernstige klachten, volgens de overheid zou ik mijn behandeling tegen lyme moeten stoppen en naar een cvs centra gaan om daar kiné en psychotherapie te gaan volgens anders geen uitkering meer ... dit is onze maatschappij...wie gezond is heeft macht en daarom hoop ik voor de zoveelste keer dat deze petitie het verschil zal kunnen maken want goede dokters hebben we maar de overheid en dergelijke willen niet mee. Was hetzelfde met MS en andere ziektes...daarom respect voor de initiatiefnemers en artsen die blijven opkomen voor ons. |
gast |
#5312014-06-15 16:31we hopen dat al deze patiënten een betere toekomst mogen hebben en niet meer de speelbal blijven! Geef deze mensen een menswaardig bestaan met correcte behandeling! Zij zijn de zieken en wij familie en vrienden moeten voor ze blijven vechten want zelf kunnen ze niet meer:( |
Gast |
#5322014-06-19 23:57Wij hopen van harte dat er door deze petitie gevolg zal komen!!! En duimen hiervoor echt in het belang van zoveel mensen waaronder een vriendin en haar tweelingdochter die deze ziekte hebben .. Het is echt een zware dobber voor hen en hun ganse gezin,zowel fysiek, mentaal als financieel !!! |
Gast |
#5332014-06-20 23:03Leven 24/24 met pijn.. Door de medische wereld van het kastje naar de muur worden gestuurd En de overheid die het laat afweten En geen antwoorden krijgen ,op wat doen we eraan? Op 3jaar een jaar op kanker afdeling gelegen UZ Gent Zware arachnoitritis na rugemergpunctie Kinderverlamming gehad. Nu gevolgen dragen van contrastvloeistof gebruikt op mijn 3 jaar bij rugemergpunctie . Tis niet alleen de pijn,en op regelmaat de rolstoel maar de onwetendheid van artsen geen antwoorden de hoge kosten . En op het einde van de rit sta je alleen ... Dit kan toch niet vandaag de dag .... |
Gast |
#5342014-06-21 17:27Als zware Lymepatiënt-laatste fase en ongeneeslijk-kan ik alleen maar hopen dat niet alleen het onbegrip stilaan de wereld wordt uitgeholpen,maar dat er bove,dien eindelijk en dringend een financiële tegemoetkoming komt voor al degenen die elke maand opnieuw honderden euros moeten spenderen aan voedselsupplementen en medicijnen,zodat hun leven af en toe toch nog een beetje waard is om geleefd te worden. |
Gast |
#5352014-06-21 17:43ook wij worden nu geconfronteerd met onderzoek naar de ziekte van Lyme. Uiteraard steunen wij deze aktie. hopelijk is er gehoor voor deze zaak. dank |
Gast |
#5362014-06-23 07:19Sorry betaling doe ik niet .medische kosten al genoeg.daarom hoop ik op bevestiging. |
Gast |
#5372014-06-23 18:34Ik had gespreid over 4 maanden diverse onsamenhangende klachten. Ging hiermee bij diverse artsen, mét vermelding dat ik een maand vóór de eerste klachten door een teek gebeten was en of dit alles niet de ziekte van Lyme kon zijn. Alle artsen sloegen dit in de wind, tot mijn echtgenote zelf een bloedonderzoek naar Lyme eiste. Het resultaat was overduidelijk: ziekte van Lyme! Het ziektebeeld is duidelijk te weinig bekend bij artsen. |
Gast |
#5402014-06-25 06:35Het is levensnoodzakelijk lyme op een juiste manier te diagnosteren, velen hebben deze ziekte en weten het niet en hierdoor worden ze op een verkeerde manier behandeld! Alle middelen dienen gebruikt te worden om iedereen bewust te maken van dit probleem en er een oplossing voor te zoeken. |
Gast |
#5412014-06-25 19:44naar het schijnt leef ik al een jaar of zeven met de ziekte van lyme en is maar sinds drie weken ontdekt, heb bij twee dokters bloed laten trekken om zeker te zij dat ik wel aan die ziekte leed, altijd moe op verchillende uren van de dag en het belet me om mijn werkzaamheden nog uit te voeren, daar ik nog niet pensioen gerechtend ben leef ik nu van een ziekte uitkering en leef in een isolement, niet prettig, soms de uitputting nabij |
Seen |
#542 Re:2014-06-25 22:45Als bij u de diagnose gesteld is ben u nog bij de zedzame Arachnoiditis patiënten . Bij de meeste wordt de diagnose niet gesteld en deze worden van alles wijsgemaakt zelfs naar een psichiater gestuurd het zit tussen de oren. En dat is effectief zo maar dan op een andere wijze , door de zenuw beschadigingen worden constant pijnprikkels naar de hersenen gestuurd die door overprikkeling allerlei onverklaarbare ongemakken teweegbrengen die niet rechtstreeks verband houden met het letsel op zich. Onwetendheid en onwil van de medische wereld stuurt u van het kastje naar de muur.Daar Arachnoiditis in de meeste gevallen door medisch toedoen veroorzaakt is wort er ook zo goed als geen ondezoek gedaan naar een middel om dit te behandelen. |
ddekeyser |
#543 tekenbestand2014-06-27 16:31Ja, graag meer aandacht voor ziektes die tot nu toe onverklaarbaar of onbehandelbaar bleken bv. Lyme. 1 bedenking: het tekenbestand uitroeien is waarschijnlijk niet slim, want dan creëer je een 'vacuüm' waar een andere parasiet zijn intrede of opmars kan door maken, mogelijks met nog ergere gevolgen of tenminste weer een nieuwe tijdelijk onverklaarbare ziekte. Er zijn andere opties. Een tekenbeet op zich is immers ook het probleem niet, wel of zij besmet zijn met Borrelia Burgdorferi of andere. |
Gast |
#544 Lyme,fibro,cvs,...2014-06-29 17:54Veel succes met jullie petitie Ik ben zelfstandig en kamp al een paar jaar met veel pijn in armen,schouders,nek,schouderbladen,... Ook hoofdpijn,maagpijn,slapeloosheid,vermoeidheid,... De dokter zegt sterk uitwijst naar fibromyalgie.verdere onderzoeken moeten nog gedaan worden.hopelijk doet de regering er wat aan want als zelfstandige zal het moeilijk worden. Albast bedankt |
Melanie namens (doodzieke) Saar |
#545 Zo Niet Saar2014-07-01 11:36Zo, petitie gedeeld op facebook pagina 'Zo Niet Saar' http://www.facebook.com/zonietsaar op naar de 20.000! |
Gast |
#5462014-07-01 11:43Een heel goed initiatief! Hoop dat de aandoening CRPS ook aan het lijstje kan worden toegevoegd. Ook nog altijd een slopende en onverklaarbare aandoening. |
Gast |
#547 Michelle2014-07-01 11:50Super petitie! Ik heb zelf fybro, hypermobiliteit en chronische duizeligheid. |
Gast |
#5482014-07-01 15:16Als Lyme patiënt ben ik blij verrast, dat deze actie wordt ondernomen. |
Gast |
#5492014-07-01 19:38Lyme moet serieus genomen gaan worden. Er wordt door medici nog steeds te simpel over gedacht. Dit terwijl er steeds meer besmette teken erbij komen per jaar. |
Gast |
#550 overklaarbare aandoeningen2014-07-02 13:43Ik ben der ééntje van ben gezond bij een neuroloog gekomen , die me een injectie bétanol in mijn ruggemerg had gegeven sindsdien heb ik soms gevaarlijke bloeddrukken , dus hoor ik bij onverklaarbare aandoeningen, terwijl ik niet weet hoe de toekomst voor me zal zijn of ik sterven zal van een herseninfarct, mijn aandoening is zgnd onverklaarbaar, wordt niet erkend en niet geloofd bij mensen, hopelijk krijg ik ook een kans als onverklaarbare aandoening die zo vlug mogelijk erkend wordt voor ik in het graf lig |
|
Respecteer de euthanasiewet
Kortsnuiten Blijven Bestaan
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
LBKR: Stop de voorgenomen sanctie!
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
869 Gemaakt: 2024-11-23
Flexwoningen op het korfbalveld Yerseke NEE!!!
280 Gemaakt: 2024-12-21
Petitie tegen betaald parkeren in Amstelveen
5515 Gemaakt: 2024-11-15
Respecteer de euthanasiewet
7797 Gemaakt: 2024-11-02
Counselors zijn kwaliteitseisen zat van CLBPS & SPS !
634 Gemaakt: 2024-12-11
Red wijkschooltje Sint-Norbertus en geef onze kinderen een toekomst!
163 Gemaakt: 2024-12-18
Lili & Marleen
152 Gemaakt: 2024-12-22
Pumptrack in joure
125 Gemaakt: 2024-12-19
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
65269 Gemaakt: 2023-01-17
Behoud het stationswegkerkje in Heerhugowaard
121 Gemaakt: 2024-12-13
Meer waardering en erkenning voor beëdigd vertalers en tolken
562 Gemaakt: 2024-11-20
Laat chinastraat leven!
5428 Gemaakt: 2024-11-26
Kingsland Waardamme moet Blijven!
380 Gemaakt: 2024-11-29
Stop de Plaatsing van een Windturbine in Kampveld – Teken de Petitie!
152 Gemaakt: 2024-12-10
Geef echt HOOP aan onze jeugd en sportverenigingen.
87 Gemaakt: 2024-12-05
Laat de loempiakraam van MaiSon Vietnamese Specialiteiten op Binnenwegplein 20 in Rotterdam Centrum staan en sluit de kraam NIET!
22373 Gemaakt: 2020-06-30
Maak van het strand opnieuw een rijke vindplaats voor schelpen en fossielen. Zoekplezier voor jong en oud.
1170 Gemaakt: 2024-11-09
Tegen uitbereiding van parkeer vergunningen in hilversum
3485 Gemaakt: 2024-04-23
Meningen over het voorgestelde Asielzoekerscentrum in Venlo.
943 Gemaakt: 2024-07-07
Trap de Spoortrap niet weg
316 Gemaakt: 2024-12-02