Neen aan Jachtopeningsbesluit 2013-2018 betreffende (zwerf)katten

Greet - baasje van Chloé

/ #1275 Re: @KittyLitter & co

2013-12-06 18:40

#1274: Baasje van Mien, de kat die nooit meer is teruggevonden - @KittyLitter & co

Dag Baasje van Mien , ik ben het baasje van Chloé en ben het niet met je eens dat katten persé binnen moeten blijven  .

Chloé is een zwerfkatje dat ik 3 jaar geleden gevonden had: gedumpt :  hoogzwanger .

Ik vind het tegen de natuur van de kat om ze "binnenshuis" te houden .  Ik woon op een appartement met klein terrasje . Heb gareeltje gekocht , een fiets waarop ik veilig een transportmandje vooraan kan bevestigen en jawel :  iedere dag maak ik met Chloé een fietstocht .  Eens veilig in't park  mag ze daar rondlopen (weliswaar aan't leibandje)  .   Genieten dat ze doet !!! Het heeft me amper 14 dagen tijd en VEEL inspanning gekost maar nu ben ik tenminste gerust dat ze geen  verkeersslachtoffer  kan worden  .  Ik zou het ook tegen natuurlijk vinden dat iedereen zijn kat binnen dient te houden om geen "jachtslachtoffer" te moeten worden.

Conclusie:  het jachtdecreet mag er gewoon NIET komen  en wat die  KITTY-LITTER betreft = psychopaat .