Neen aan Jachtopeningsbesluit 2013-2018 betreffende (zwerf)katten

kittylitter

/ #1349 Re: @KittyLitter & co

2014-01-08 17:15

#1274: Baasje van Mien, de kat die nooit meer is teruggevonden - @KittyLitter & co

Beste,

eindelijk iemand die ingaat op de inhoud, en die niet enkel verzandt in hol gescheld.  Na de reeks gekken hierboven is het echt een verademing.

Ik ben blij dat u enigzins rationeel te werk gaat, maar laat ik u verzekeren dat ik geen enkel probleem heb met katten als dier.  Waar ik wel een probleem mee heb is mensen die hun katten "de vrijheid gunnen".  En wat ik "uitkraam" heeft wel degelijk een rationele basis in tegenstelling tot wat de kattennazis hier uitkotsen.

1.Eerst totale vrijheid claimen en dan verwonderd zijn dat er een tegenreactie komt?

2.Ik vind evenmin dat het ooit de schuld is van het dier, ik vind onverantwoordelijke BAASJES die even hun normen willen opleggen de schuld

3.Ik vind niet dat je bij het werken in de tuin handschoenen moet aandoen, wat is de volgende stap?

4.de puinhoop van de buurtkat mag dan misschien gering zijn, het is niet mijn puinhoop!  Zorg voor uw eigen dieren!

5.Als ecologist heb ik ook de pest aan jagers

6.De kat wordt bijgevoerd en riskeert het niet om weggeconcurreerd te worden, dat is oneerlijke concurrentie!

7. Ik heb zelf ooit een kat op kot gehad, dus u neemt uw wensen voor waar!