Afschaffen verplichte eigen risico gezondheidszorg

Gast

/ #3737

2014-01-26 12:55

ben in 2013 bewust niet voor onderzoek gegaan omdat ik geen geld had voor eigen risico,heb wel een feaces onderzoek laten doen in mei 2013,krijg ik in jan 2014 pas een rekening van 261.euro.Had ik die in april2013 gekregen ,dan had ik voor onderzoek kunnen gaan ,die ik tot nu steeds uit gesteld heb,maar waar ik me wel zorgen over maak. Dit jaar kan ik weer niet voor onderzoek,omdat ik geen rekening van 360 kan betalen en nu nog de rekening van 261 moet betalen van 2013.Helaas wist ik ook niet dat een feacesonderzoek zo duur was.En wat te denken van ouders of alleenstaande ouders wiens kinderen geen baan hebben geen studiefin.en ook nog de verzekering met eigen risico van hun kinderen er bij moeten betalen of alleenstaanden( met of zonder kinderen) met een uitkering op bijstands nivo (*880),waarvan de helft weg gaat aan de huren,die gruwelijk gestegen zijn,er blijft niets over om nog normaal te kunnen levendwz.nederlands nivo,ziek of zieker worden mag ook niet ,want voor onderzoek gaan kan ook niet meer,als ze uit eindelijk toch gaan ,zal het misschien te laat zijn,wat meer kosten met zich mee draagt en funest is voor de persoon zelf.Daarbij voelen degenen, die deze wetten en besluiten maken, het niet zelf in de portemonnee,zij worden er alleen maar beter van.Dus ja ik ondersteun deze motie van harte