Poezenboot

Gast

/ #105 Re: Re: Re: Re:

2014-02-26 18:43

#103: Diva - Re: Re: Re:

Mij lijkt het dan logischer om ergens een petitie te starten waar er geen tabblad met opmerkingen bijhoort.

Ik stel gewoon vast wat ik lees trouwens :)

O.a. wat u "Diva" wenst indien zijzelf in de shit zou komen en u hebt al onmiddellijk een idee hoe haar leven in mekaar zit...

Misschien reageert u wat aanvallend omdat u zichzelf aangevallen voelt, maar is het net niet positief bij zo'n petitie om ook reacties en ervaringen te horen van andere mensen.

Iedereen is min of meer beïnvloedbaar en ik snap dat mensen al gauw in verdediging gaan wanneer er maatregelen getroffen worden t.o.v. centra's waar dieren opgevangen worden.

Maar spijtig genoeg is het niet zo simpel als "hoe meer hoe beter".

Hoe de dieren opgevangen, verzorgd en later geplaatst worden is op z'n minst even belangrijk als het redden van het dier zelf.

Wat mijn ervaringen en deze betreft van kennissen die ooit contact hadden met de Poezenboot ; die zijn in die mate negatief dat men zich echt wel de vraag kan stellen in hoeverre ze al meer kwaad dan goed verricht hebben.

Katten weigeren te plaatsen aan mensen die ze buiten laten, maar er zelf overboord gooien?!!!!

Dat is niet de enige negatieve ervaring met hen, maar zo 1 zou al meer dan voldoende moeten zijn om zich ernstig vragen te stellen over deze mensen.