Broodfokkers moeten gestopt worden.

Gast

/ #392

2014-03-08 21:12

Als de regering nu is een beetje verstand zou hebben , zouden ze beseffen dat er GEEN broodfokkers meer moeten zijn en zeker niet moeten bijkomen .de asielen zitten overvol en zij moeten eerst gered worden en dit probleem los je NIET op met nog hondjes bij te laten komen , en die broodfokkers mishandelen hun beestjes puur voor het geld , DIT ZIJN WEL LEVENDE WEZENS MET RECHTEN !!!!!!!!! genoeg is genoeg !!!!!!!!je leest regelmatig hoe die broodfokkers te werk gaan en wat voor ellende en schandalige practijken er aan het licht komen en dan weten we nog niet alles , dus een algemeen verbod op broodfokken en het probleem is opgelost . Nu er is al zoveel in de media en andere info aan het licht gekomen en toch gaat hier zoals dikwijls alles gewoon verder . Ik begin en ik niet alleen hier rare gedachten bij te krijgen en vallen er soms rare woorden in mijne mond ( corruptie , financieele belangen enz ) daarom vraag ik en veel mensen STOP die dierenbeulen en STOP het kweken van pupjes onder erbarmelijke toestanden . HET IS GENOEG GEWEEST !!!!!!!!