NEE, geen CampusCard!

Rob

/ #11 Re: Slecht concept

2014-03-23 20:42

#8: - Slecht concept De campuscard biedt UT-medewerkers en externen dezelfde faciliteiten op de Campus als UT-studenten en voorziet zo in een eenduidig aanbod.--> Alle burgers mogen dus ook lid worden, dan betekent dat dus dat je je identiteit als studentensportvereniging verliest.

wat bedoel je hier mee? Ik ben zelf medewerker en heb niet het idee dat ik de identiteit van mijn studentensportverniging(en) ooit negatief beïnvloed heb. Volgens mij is dit ook niet anders dan de huidige regeling.

>>Een tegenargument dat hierop gegeven wordt: Verenigingen bestaan voor minstens 75% uit studenten. --> Volgens mij mag je niet sommige mensen wel toestaan lid te mogen worden en anderen niet. Dit is discriminatie.

Inderdaad, als dat zo is kan dat voor verenigingen met relatief veel phds/postdocs/uhd/proffesoren/ondersteunend personeel best wel eens een probleem worden, ik denk dan aan een tennisvereniging waar ik vaak oude knarren op het veld zie staan. Zo een limiet vind ik ook een gek signaal naar je medewerkers, ik denk dat het hier gaat om studenten+medewerkers en dat er voor sommige verinigen een oud-studente/oud-mederwerker regeling mogelijk is om sportieve presetaties te behouden. Is er iemand die hier het fijne van weet?