Wij willen het 'asiel' Vetas in Lokeren dicht

Gast

/ #27

2014-06-20 12:45

hallo ik ben zelf een grote dieren vriend
en als ik da zo zie bij vetas dan weent men hartje echt die dieren hebben er nie omgevraagt om daar te zitten zonder eten en drinken en in hun eigen vuil te lopen da verdiend geen enkele dier wie van dieren hou hou ook van mensen maar die mensen houden nie van dieren ze hebben geen hart voor dieren echt misselijk word ik van die mensen ze zouden beter die mensen van vetas keer in zo kot steken zonder eten en drinken en ze verwaarlozen zoals ze bij die beestjes gedaan hebben en nie naar omkijken hoe zouden die dan reageren awel het intereseer me nie de vrijwillegers die daar werken willen daar nie meer werken ik zou het zelf nie over men hartje krijgen moest ik zo beestje zien leiden en geen dierenarts enzo bij halen da vind ik het grofst van al elke dier heeft recht op liefde en vriendschap en nog veel meer MAAR DAAR IN VETAS HOREN DIE BEESTJES DAAR NIE BETER ERGENS ANDERS STEKEN BIJ MENSEN ENZO INPLAATS VAN ZE WEER NAAR DAAR TE DOEN IN VETAS IK ZEN ER KWAAD OP GEEN ENKELE DIER VERDIEND DA ZO BEHANDELD TE WORDEN