De oude TT moet terug!

ange

/ #104

2014-06-26 12:47

Ik ben geboren in Assen en ben opgegroeid met dit prachtige evenement elk jaar. Nu woon ik in het oosten van het land en de afgelopen jaren ga ik met mijn vriend en mijn kinderen het laatste weekend van juni naar Assen speciaal voor alle festiviteiten rondom de TT. Dit omdat we het leuk vinden en om mijn kids te laten zien en meemaken wat ik vroeger heb ervaren en wat ze kennen uit de vele verhalen van mij hierover. Nou nou wat een sof...!! Dit kan dus gewoonweg niet meer. Die sfeer van jaren geleden is weg. Alles moet geld opbrengen, zag ergens dat er allemaal hekken om de binnenstad staan..waar is de open sfeer van deze festiviteiten gebleven? Die ene westerling met zijn hulpjes die dit blijkbaar nog nooit heeft ervaren als wij Assenaren en vele andere, zelfs vele buitenlandse motorsportliefhebbers, wil wel ff gaan bepalen hoe dit gedaan moet worden. Laat me niet lachen zeg...! Ik zou zeggen; puk een willekeurige motorsportliefhebber van de straat en die brengt het er beter af dan deze geldwolf