Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

ik

/ #5119

2014-07-30 18:44

Klokkenluiders als Snowden, Wilders, Manning, Fortuyn, van Gogh worden door de plucheplakkende bedrijfsstromannen gedemoniseerd.
Trouwens wat meen u waarom moscoviz is aangepakt na het verdedigen van Wilders ?
Wat zijn Nederlanders ?
Schapen die ontroerd klappen als Snotterfrans in de VN een emotionele toespraak doet (en vervolgens alsnog voor lul gezet wordt in de praktijk).
Schapen die langs de kant van de weg klappen als 100 begrafeniswagens langs rijden met de lichamen van vermoorde medelanders.
Een mooi plaatje zorgvuldig geensceneerd door de overheid in samenwerking met de policor=media.
Maar echte onafhankelijke mediavertegenwoordigers worden in de kou gezet als ze verslag willen doen van mistoestanden van demonstratie.
....
Nederland is een kafkaiaanse bananenrepubliek geworden met aan het hoofd Bilderberg verdeel en heers marionetten die Nederland verkwanselen aan het grote geld en de bevolking als privatiserend in de grijpgrage klauwen drijft van het semi-overheidsinstellingen met aan het hoofd de bonusgraaiers. (verzekeringsbedrijven, woningcorporaties, gezonheidszorg, vervoerbedrijven, postbedrijven)

Nederland heeft zich de afgelopen weken zelf ontmaskerd.
Geen wonder dat de hyena's gemaskerd met isis vlaggen hier door de straten lopen en hun waanzinnige haat propageren.
(zoals trouwens ook in de rest van Europa waar de overheid al privatiserend meer oog hebben voor de lobbuende bedrijfsvertegenwoordigers uit brussel dan voor haar eigen normaal werkende landgenoten.

Politiek correct nederland (muv Wilders) ga u allemaal diep schamen.
Ga maar allemaal voor de spiegel staan en kijk u zelf eens in de ogen en vraag u af.
"ben ik een integer volksvertegenwoordiger of ben ik een handjeklap marktkoopman ?"
...
Aartsen jij als eerste, jij bent momenteel de belichaming van alles wat mis is in Nederland.
En als je klaar bent voor de spiegel dan donder in godsnaam op. En zonder wachtgeld aub.
Daarna de rest.