Ik sta achter de politie agent in Kerkrade!

Gast

/ #2799

2015-07-21 08:16

De wereld op z'n kop! Gewoonweg beschamend dat een agent zich moet verantwoorden omdat hij wellicht, in een split-second een minder handige beslissing heeft genomen...en of het inderdaad minder handig was dat is nog maar de vraag want dat kon alleen de betreffende agent op dát moment beoordelen. Het zal vast niet zo zijn dat de beelden van de beveiligingscamera, die blijkbaar aanleiding zijn voor deze absurde veroordeling, aan de bril van die agent heeft vastgezeten. Dus het perspectief van die agent was al anders dan dat van die camera en het is niet duidelijk wat de agent misschien wél heeft gezien en de camera niet heeft kunnen vastleggen en waarom hij dus gericht heeft geschoten. Hoe accuraat kan een veroordeling zijn die gebaseerd is op beelden die vanuit een ander perspectief gemaakt zijn dan dat van de betreffende agent? Dus ik ga even in een hoekje zitten en me doodschamen omdat wij zó met onze agenten omgaan... En als je met mensen omgang hebt die schijnbaar een arrestatieteam nodig hebben dan moet je vooral héél stil zijn, je waffel houden en niet zeuren als het eens fout gaat.