Hyvers-Alliantie voor een Eerlijk & Sociaal netwerk voor iedereen

Gast

/ #1571

2011-09-23 12:47

fijn dat jullie deze actie starten
want als het aan hyves ligt.wordt er niet naar onze commetaar en gemopper geluistert.ik wordt er gek van.
ze kunnen zomaar de hyves veranderen.ze kunnen zomaar van alle spelletjes spelers en happy harvest spelers verwachten dat wij onze bankrekening plunderen.om nieuwe spulletjes te kopen.terwijl dit GRATIS WAS EN DAT MOET GEWOON BLIJVEN.en men zou bij happy harvest verwachten.als men alle boerderij tuintjes onderhoud.dat je daar flink door wordt beloont.NIET DUS.en dat vind ik oneerlijk.laat ons door die flinke beloning dan leuke nieuwe dingen aanschaften.want wij hebben iedereen toch geholpen om elke boerderij te onderhouden.de blogs moeten blijven op hyves.zo ook de wie wat waar?maar die irritante polls en reclames mogen van ons weg.en als hyves aan de site gaat werken.wordt ons dat nooit verteld.nee dan merken wij uiteindelijk zelf.heee de hyves is traag.ik kan geen krabbels en mailtjes beantwoorden.of hyves werkt niet en de spelletjes werken niet.dan nemen wij contact op met onze andere hyves leden.en die klagen er ook over.
en ja klagen bij hyves is ook erg moelijk.want het is echt zoeken naar een spelt in de hooiberg.waar je je beklag kan doen.snap niet waarom ze boven aan in het venster een klacht knop plaatsen.zodat er sneller naar onze klacht wordt gekeken en beantwoord wordt.

en nee ik wordt geen GOLDMEMBER
want dat wil hyves het liefst.
want als ik GOLDMEMBER WORDT
dan kan ik meer smiley's en icoontjes gebruiken bij het krabbelen.en om van die irritante reclames op je hyves af te komen.MOET MEN GOLDMEMBER WORDEN.
NIKS MOET HYVES.HET WORDT TIJD DAT JULLIE NA VELE AANDRAMMEN.EENS NAAR DE HYVES LEDEN LUISTERT.
VAN WAT WILLEN JULLIE ANDERS ZIEN OP HYVES.EN BIJ HAPPY HARVEST EN ANDERE SPELLETJES EN DINGETJES ZIEN?
want hoe hyves tot nu toe met hun leden omgaan vind ik schandalig.je zou verwachten als men aan de site gaan werken.hou dan alle hyves leden op de hoogte.
en ga niet stiekem doen.