Zeg NEE tegen het nieuwe Gentse mobiliteitsplan

I'LL FIXIT
Gast

/ #124

2015-09-13 16:28

Ben een kleine zelfstandige en dit plan zou waarschijnlijk mijn doodsteek zijn... ik heb een klusbedrijf en ik doe veel kleine klussen die mijn klanten niet {meer} zelf kunnen doen etc... dus veel oudere mensen , ook veel alleenstaande mama's die het al moeilijk hebben . 1 van mijn sterkste punten is de snelheid waarmee ik mijn klanten kon bedienen , zeker in geval van een waterlek of een verstopte wc ofzo . die snelheid is al veel geminderd door de werkzaamheden en veranderde verkeerssituaties in Gent . Als dit plan erdoor komt is het gedaan met mijn bedrijfje ... Normaal gezien bied ik contracten aan aan kotbazen als er een student een probleem heeft dat ik binnen een bepaalde tijd aanwezig ben , ik durf deze niet meer aanbieden uit schrik om mijn beloftes niet te kunnen nakomen ( ik ben geen politieker dus dit is belangrijk voor mij ) . De ring kan nu al het verkeer niet aan , dus nog grotere files . nog meer vervuiling door uitlaatgassen en dat voor iemand van Groen ? Ergste vanal is dan nog dat we niks van inspraak hebben ... ja er waren 2 avonden waar we naartoe konden gaan ... de ene avond had ik een dringende interventie (waterlek ) en de andere avond had ik een opleiding die al maanden vastlag en waarvoor ik 350 euro betaald had .... dus ja . Gewoon schandalig !