stop aub asielzoekers in ons land ! Help eerst ons eigen volk

JV

/ #111 Re:

2015-09-17 18:24

#109: -  

Als het niveau hier voor jou te laag is moet je op een site gaan waar het niveau wel voor jou gepast is.

Moet toch erg pijnlijk zijn voor iemand als U, die denkt een hoog niveau te hebben, om te zien wat mensen hier schrijven.

Ik zou zelfs de moeite niet doen, er tijd in te steken en me laten opwinden door naar site's te gaan, waar ze een andere opinie hebben, maar in dat opzicht hebt U gelijk, iedereen mag hier zijn mening geven.

Ik zou er ook niet het genoegen en al zeker niet de tijd voor hebben om naar zulke site's te gaan, daar de mensen te laten weten wat voor een hoog niveau ik heb en daarom die mensen laten verstaan dat het marginalen zijn omdat ze anders denken en soms al eens een fout typen, dan nog mijn wil willen opdringen omdat ik er niet tegen kan dat men mij tegenspreekt op een site die volledig anders denkt dan mij.

Dit doet mij vermoeden wat een persoon jij bent.

Na wat ik van jou gelezen heb, vind ik het zelfs de moeite niet meer om nog verder op jou te reageren, dus het ga je goed en hopelijk zullen wij, de marginalen, nooit de kastanjes uit het vuur moeten halen voor mensen met een hoog niveau.  ;-)

Grtjs JV