stop aub asielzoekers in ons land ! Help eerst ons eigen volk
Gast |
/ #2122015-09-24 21:54Nou u kan toch zo goed tieren! Mijn vader heeft 3 jonge kinderen achtergelaten,leefde zelf in weelde en luxe,nu nog trouwens!Ik was pas 4 jaar !Moeder alleen gaan werken voor ons,was om 5uur weg kwam om 8h thuis,alle dagen alleen ons plan trekken ,ik op m'n 5 jaar,wij waren wel opgevoed!Grootmoeder net na de oorlog,stond alleen met 4 kinderen,geen vergoeding in die tijd,helemaal niks!(alles alleen gedaan zonder hulp!)Mijn zus haar vriendje(ook kunstschilder)zelfmoord gepleegd door verlies van zijn vader op jonge leeftijd!Mijn zus veel verdriet,pijn,schilderde ,300 werken met puur gevoel en veel inhoud,leefde in armoede ,werkte ook tussendoor,In 97 zelfmoord gepleegd door verkrachting /in een ziekenhuis ,met zwart joggingspakje aan , opgebaard in kelder ,anoniem begraven,zonder naamplaatje,wou dat zelf zo opdat de aandacht naar lieve mensen moet gaan!Jaar later op dezelfde dag mijn zoontje net niet dood geboren,ik hem gered,geen hulp want de arts lag nog in zijn bed /agressieve man en familie,vluchthuis,met 2 kinderen,zware psychose gekregen,10 jaar niet op mijn zus kunnen denken ,mijn moeder afgelegen gaan staan om te kunnen uitschreeuwen,ik 10 jaar gerevalideerd om er te kunnen'zijn ' voor de kinderen,2 maal huis moeten achterlaten,alleen verhuisd met maar 20% energie,mijn dochtertje gepest op school en de rest vertel ik er niet over,1000 euro inkomen voor mij ,700 huishuur,min 300 euro aan gewone rekeningen,heb ik nog geen eten en medicatie...sinds 98 zo!Alle dagen ziek,uitgeput ,Andere zus al langer ziek ,labiel,30 opnames ,daar moet ik zeker geen tekeningetje bij maken!Schilderijen zijn in handen gekomen van mensen die er nu veeeel geld aan verdienen,bekendheid tot in het buitenland,dankzij miskleum van het gerecht ,mijn zus zou ons nooit niks tekort gedaan hebben,de details zal ik schrijven in m'n boek!Mijn moeder heeft deze weg gekozen want had aanvankelijk een enorm rijk zakelijk leven!Villa en luxe achtergelaten ,ik was de jongste,de sterkste nu compleet gebroken,mijn zoon heeft veel vrienden onder vreemdelingen maar die hebben hem verslaaft gemaakt aan drugs! heel pijnlijk hoor!Je kind dat geen jeugd had zien wegkwijnen!Mijn kinderen dragen het leed ook mee! Mijn overleden zus ging overal naar het buitenland!Multicultureel!Ik kan nog zo veel meer noemen,maar voor u is dat maar getier en aandachttrekkerij!Daarom schrijf ik dit niet voor u maar in naam van alle zieke mensen,hier in België,hier moeten geen vluchtelingen geholpen worden op de rug van de zwaksten er is elders in de wereld geld genoeg!U weet genoeg nu om heel je leven aan jezelf te werken,vanaf hier trek je maar je plan !Als ik jou niks kan leren dan ook niemand!Ik kan u zeggen ik heb veel rijkere vrienden die met veel minder ook veel meer verstaan,kwestie van niks verspillen want gevoelens zijn o zo veel belangrijker dan geld!Als jij daar al o zo veel in verspilt,hoe ga je dan met geld om,waar je zoveel mensen mee kunt helpen?Alle antwoorden zijn jou gegeven die van nut kunnen zijn!Misschien alles veel herlezen! niks verspillen dat heb ik ook gedaan,ik werk van ma tem zo met een slepende ziekte waar ik elk moment de strijd van kan verliezen(ondanks zeer zware medicatie) ,ook vakanties door!Ik overleef op hoop voor mijn kinderen!Nu ga je maar alleen ,anders wordt er veel te veel verpilt!Je leven is wel aan verbetering toe,dat kan ik je wel garanderen! |
|
Respecteer de euthanasiewet
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
LBKR: Stop de voorgenomen sanctie!
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
Kortsnuiten Blijven Bestaan
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Voor een landelijk vuurwerkverbod!!!!
246 Gemaakt: 2024-12-25
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
1630 Gemaakt: 2024-11-23
Petitie tegen betaald parkeren in Amstelveen
5700 Gemaakt: 2024-11-15
Red wijkschooltje Sint-Norbertus en geef onze kinderen een toekomst!
351 Gemaakt: 2024-12-18
Heronderhandelingen verlofplanning
103 Gemaakt: 2024-12-28
Bezwaarschrift betreffende 2024 Immoment WLO BKL52
127 Gemaakt: 2024-12-15
Betere busverbindingen voor Wakkerzeel
98 Gemaakt: 2024-12-29
Laat de loempiakraam van MaiSon Vietnamese Specialiteiten op Binnenwegplein 20 in Rotterdam Centrum staan en sluit de kraam NIET!
22440 Gemaakt: 2020-06-30
Respecteer de euthanasiewet
7867 Gemaakt: 2024-11-02
Gemeentepark terug sluiten na zonsondergang.
50 Gemaakt: 2025-01-01
Lili & Marleen
235 Gemaakt: 2024-12-22
Duidelijke communicatie en handhaving van het verbod op vuurwerk in Dilbeek
32 Gemaakt: 2024-12-31
Maak van het strand opnieuw een rijke vindplaats voor schelpen en fossielen. Zoekplezier voor jong en oud.
1208 Gemaakt: 2024-11-09
Counselors zijn kwaliteitseisen zat van CLBPS & SPS !
673 Gemaakt: 2024-12-11
Behoud het stationswegkerkje in Heerhugowaard
143 Gemaakt: 2024-12-13
Flexwoningen op het korfbalveld Yerseke NEE!!!
365 Gemaakt: 2024-12-21
Meer waardering en erkenning voor beëdigd vertalers en tolken
586 Gemaakt: 2024-11-20
Help mee om het Openluchttheater Valkenburg open te houden!!
5951 Gemaakt: 2024-11-10
Petitie VOOR behoud van 'lijn 520' van De Lijn.
211 Gemaakt: 2024-01-24
Geen vuurwerk in Amstelveen op 31 december
9 Gemaakt: 2024-12-30