Wel AZC in Geldermalsen!

Anonymous

/ #40 Re: Re:

2015-12-13 23:51

#30: Henk - Re:  

Zegt u er ook bij, dat een groot deel van de handtekeningen tegen een azc van buiten de gemeente komen, zelfs uit het hele land? Zegt u er ook bij dat er onzin handtekeningen tussen staan (stampertje stampertje, bijv.). Zegt u er ook bij dat een opvallend goot gedeelte van de handtekeningen zijn gezet vanaf een apparaat dat al gebruikt was om te tekenen? Zegt u er ook bij dat noch deze, noch enige ander petitie op petities24 ook maar enige waarde heeft omdat ze oncontroleerbaar en onverifieerbaar is?

Wat mij bij de petitie tegen de komst van een azc vooral opvalt, is het feit dat nauwelijks iemand in staat is om valide argumenten aan te dragen waarom Geldermalsen geen azc zou mogen huisvesten. Als er al argumenten gegeven worden, dan zijn dat "onderbuikgevoelens" die niet stroken met de werkelijheid. Bovendien zijn er zeer weinig geluiden te horen die blijk geven van enige kennis van de procedure van opvang.

Conclusies trekken zonder voldoende kennis getuigt in mijn ogen van weinig intelligentie, zeker waar die conclusies hun weerslag hebben op mensen. Mensen. Als u en ik.