geen AZC in Geldermalsen

Gast

/ #1047 DEMOCRATIE OP ZIJN GELDERMALSENS

2015-12-17 14:16

‘BEZORGDE BURGERS’ ZIJN ORDINAIRE RELSCHOPPERS BLIJKT WEER

Het is weer raak in Nederland want de zogenaamde ‘bezorgde burgers’ hebben weer eens van zich laten horen. Dit keer zijn de ordinaire relschoppers helemaal los gegaan in Geldermalsen tijdens een debat over een groot azc. De politie heeft zelfs schoten gelost om de relschoppende bezorgde burgers uiteen te drijven.

De sfeer is ter plekke uitermate grimmig en er is veel politie en ME op de been. De bezorgde burgers kunnen blijkbaar niet praten want in debat gaan kunnen ze niet. Ze kunnen alleen in koor als schapen bleeeren dat er geen azc’s in hun stad moet komen. Nederland moet zich meer zorgen gaan maken over deze groep relschoppers die constant in de media als bezorgde burgers aangeduid worden dan de asielzoekers die hierheen komen.

‘BEZORGDE BURGER’ WAS ZO EXTREEM BEZORGD DAT HIJ ME’ER WURGDE 

Het was me een avondje weer want de ‘bezorgde burgers’ hebben weer eens van zich laten horen met stenen en geweld tegen de politie in Geldermalsen. Een ME’er werd zelfs door zo een extreem bezorgde burger bij zijn hals gepakt, gewurgd en tegen de grond gewerkt. Dan ben je wel heel erg bezorgd!

Na de compleet uit de hand gelopen avond zijn elf relschoppers aangehouden en vastgezet door de politie. De politie roept verdachten nu op zichzelf te melden. “Anders komen we bij je aan de deur”. En zo hoort het! Aanpakken die ordinaire relschoppers die zichzelf bezorgde burgers durven te noemen. Die het zogenaamd zat zijn dat de politiek niet naar hen luistert en dan maar overgaan tot geweld. 

De politie vraagt mensen die camerabeelden hebben op om deze beschikbaar te stellen om dit soort tuig op te pakken en te straffen. Dus binnenkort kunnen we een leuke uitzending verwachten van Opsporing Verzocht met bezorgde burgers met een nummertje op hun hoofd. We kijken er al naar uit.