Sluiting dierenasiel Gent

Gast

/ #115

2015-12-19 23:29

Ja sluiten,in de eerste plaats omdat dit gebouw niet meer voldoet aan de normen van een deftig dierenasiel.

Op de tweede plaats  moet er  een nieuw dierenasiel komen met een nieuw bestuur.
Zij zijn verantwoordelijk voor de mensen die daar werken en blijkbaar zijn er daar tussen die er barbaarse praktijken op na houden.Dit kan en mag niet,zij kunnen zich geen dierenvrienden noemen. Wie zich schuldig gemaakt zou hebben de voorbije jaren,maanden,weken hebben dit gedaan ten koste van de mensen die het daar wel goed meenden. En dat is voor mij het ergste!Zij zijn de oorzaak van wat we vandaag nu meemaken,afgunst,jaloezie,verwijten naar personen in het bijzonder de Poezenboot,schande van de opmerkingen aan hun adres,ze verdienen dit niet!
Ten slotte wil ik nog verwijzen naar alle 19(?) gemeenten die hun verantwoordelijkheid doorschuiven naar het dierenasiel en hun dieren 'droppen' in Gent. Opgeruimd staat netjes,en zij moeten voor geen opvang zorgen en geen kosten doen voor sterilisatie,castratie,chippen ,medische verzorging enz...Gemeentes,neem jullie verantwoordelijkheid op aub!!!!
Alle mensen verdienen een pluim die met liefde omgaan met dieren,voor degene die er andere praktijken op na houden heb ik geen respect!
Sluiten ja,en voorlopig containers of leegstaand gebouw inrichten met nieuwe mensen,stad Gent moest dit gebouw al lang gesloten hebben,dit is voorhistorisch.
Dialoog??????Beste oplossing?????En binnenkort nieuw asiel,tezamen met Poezenboot en alle andere organisaties hier in Gent die de dieren een warm hart toedragen.Zo vergeet ik niemand.
Ik wilde dat toch even kwijt.