Geen AZC in Spijkenisse / Nissewaard

Gast

/ #403 Re: Re: Re: Re:

2016-01-16 13:09

#400: - Re: Re: Re:  

Dit is mijn tweede posting na mijn eerdere posting. Laat dus duidelijk zijn dat ik geen andere postings heb gedaan. Laat ik ook duidelijk zijn en geweld veroordelen jegens asielzoekers. Geweld is het einde van een samenleving. Wel vind ik dat wij mogen demonstreren tegen de komst van deze mensen omdat ik denk en dat is een interpretatie van mijn gedachtegoed dat wanneer wij allen maar stilzwijgend toekijken hoe ons land langzaam volloopt met gelukzoekers, verkrachters, rovers en moordenaars het eind van ons vredige land sneller nabij is dan men zich nu kan voorstellen. Loop ik te hard van stapel?? Nee zeker niet, sinds de komst van de gastarbeiders hebben wij allen kunnen aanschouwen wat er zich hedendaags afspeeld. Kijk maar eens een afleving van opsporing verzocht. Ben ik nu weer aan het stigmatiseren?? Nee zeker niet, ik werk al dertien jaar bij het ministerie van justitie en kan u vertellen dat 80% van de gedetineerden van allochtone komaf is!

Dat brengt ons dus bij punt twee, stel dat deze asielzoekers hier gehuisvest worden hoeveel denkt u dat er terug gaan naar land van herkomst?? Precies, vrijwel niemand. Sterker nog, men zal zich gaan richten op gezinshereniging en dan zal de geschiedenis zich wederom herhalen. De discussie vrijheid van meningsuiting zal in de komende jaren steeds meer op de agenda staan dan voorheen, de verharding van de maatschappij zal nog meer zichtbaar worden, het gevoel van onveiligheid zal toenemen en zo, ja zo is de afbraak van het ooit zo welvarende mooie Nederland ingezet.