Geen AZC in Spijkenisse / Nissewaard

Gast

/ #437 Re: Re: 3e en laatste posting

2016-01-18 09:11

#435: - Re: 3e en laatste posting 

Beste wereld verbeteraar, ook wel eens gedacht aan de mensen met een zelfstandige onderneming die in buurt van zo'n AZC gevestigd zijn?? Vergeet u ook niet wat het met de huizenprijzen doet wanneer er vlakbij u woning een AZC de grond uit gestampt wordt?? Kijk ik verwacht ook niet dat u het met mij eens zal worden, daar zijn de verschillen te groot voor, u bent voor en ik ben tegen. Waar ik mij druk om maak is het volgende, in dit land zijn er voldoende problemen die eerst aangepakt dienen te worden, om een opsomming te maken;

* Ouderen, te weinig goedbetaalde krachten die de geriatrische zorg op niveau kunnen houden. Het resultaat is dat ouderen dus nu vaak aan hun lot worden overgelaten, geen tot weinig aandacht voor hun sociale hygiene.

* Islamisering van Nederland, je hoort mij niet zeggen dat moslims hier niet mogen wonen. Als iedereen elkaar respecteert en hij/zij respecteert de normen en waarden van dit land dan gaat het best wel goed. Helaas is dit niet zo, de moslimgemeenschap in Nederland voelt zich snel gediscrimineerd en kan maar moeilijk leven met onze westerse maatstaven.

Abraham Kuyper wist het al honderd jaar geleden: “De moeslim mogen wel andere volken overheerschen, zelfs is dit hun privilege en roeping, maar zelve mogen ze niet aan vreemd gezag onderworpen zijn”

* Uitstroom van geld richting Brussel, onze Pinokkio meneer Mark Rutte blijft maar geld wegsluizen naar het buitenland, valse beloften maken en excuus aanbieden. Duur verdiende centen waar de Nederlandse burger keihard voor heeft gewerkt verdwijnt zo in de zakken van topmannen in Brussel. Dat krijg je nooit meer terug. Dat is geld wat wij nodig hebben om de maatschappelijke problematiek in ons land op te lossen. Denk aan armoede en werkloosheid, scholing, overheidsdiensten (meer blauw op straat), sluiting van het gevangeniswezen. Wel eens afgevraagd waarom wij allen in ons land dienen te bezuinigen??

* Nog steeds een stijging van faillisementen onder zzp'ers, de koopkracht wordt geremd omdat iedereen nog steeds moet inleveren.

* Dump van belasting geld naar uitkeringen en kinderbijslag in het buitenland.

Etc etc.....Als de politiek nu eens een antwoord had op hoe men het vluchtelingen probleem op een juiste manier het hoofd kan bieden, de burger er geen last van heeft en men bij oplossing van het conflict direct terug naar land van herkomst gaat dan is men ook gerustgesteld. Maar we weten allemaal dat dit probleem zich de komende tien jaar en misschien wel langer niet oplost. Dus de kinderen die onder de asielzoekers ter wereld komen krijgen van de Nederlandse overheid een Nederlands paspoort, maatschappelijk gezien kun je deze mensen dan ook niet meer terugsturen. Moet je dan een kind wat straks naar de middelbare school gaat, Nederlands spreekt en vriendjes heeft uit zijn omgeving halen?? Dat kan niet. Dus waarom al die problematiek aangaan terwijl de regio om het conflict zelf genoeg geld heeft en ruimte om deze mensen een veilig onderdak te bieden. Nee, die landen doen dat niet massaal omdat men ook wel weet wat er tussen loopt, die denken bij zichzelf, HIER EUROPA VEEL PLEZIER ERMEE!