Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte

een hollander en buurman

/ #511 sociale/educatieve activiteiten

2011-10-12 20:51

Hier ben ik helemaal voor. Wat ingenieus bedacht! Het ontstaan van Holland. De gewesten van Holland. NOC (Nederlandsche Oostindische Compagnie) Wie was Constantijn Huijgens? Leidensch ontzet. De deportatie van de Joden. En ga zo maar door.
And las but not least...de gedragsregels in onze Hollandse maatschappij. Leer ze als eerste aan dat dat groene ding wat voor je deur staat geen emmer is om je was in te doen maar om al het overtollige verteerbare eten/materiaal in dat ding gegooid moet worden en uiteindelijk ook in de natuur terug komt. En dat ding noemen wij de groene bak...Beter dan de ratten voeren !!!!
Denkt meneer de wethouder nu echt dat dit een positieve bijdrage levert aan onze Nederlandse maatschappij? Volgens mij leren ze alleen maar daar beetje mooi weer spelen voor de buitenwereld. Dat vrouwen ondergeschikt zijn aan hun dierbare man en o wee als ze niet in het gareel lopen. Straffen mag. Je nichtje uithuwelijken op haar 10e aan de neef mag ook. Een tripje naar een rekruteringskamp. Alle mensen die varkensvlees eten zijn zelf varkens en zijn de ongelovige. Ik kan hier alleen maar kwaad om worden. Ga toch lekker terug (goede buiten beschouwing gelaten) hebben wij a. meer woningen, b. minder belastinggeld te betalen, c. lagere zorgpremie, d. minder werkloosheid en zo het hele alfabet 10 keer op en neer.
Ik ben er bij morgen!