Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte

waar kan ik storten?

/ #1054 Doneren?

2011-10-19 23:17

Volgens mij wordt het tijd om een advocaat in armen te nemen. Aan de handtekeningen te zien zijn er heleboel tegen. Stel dat al deze handtekeningen financieel doneren? Dan kan er toch wel een juridisch persoon worden ingehuurd? Laat ik het ook zo stellen...dat de waardevermindering van de koopwoningen gaat plaats vinden is gewoon een feit. Sla internet er maar op na en zoek de huizen op die nabij een moskee staan, doe dat eens in elke stad waar zo'n broeinest staat. Vergelijk deze woningen met die NIET nabij een moskee staan. 30.000,00 is niets. De keuze lijkt mij dan simpel of met zijn allen een bedrag betalen wat totaal niet in verhouding staat met de waardevermindering of je huis 30.000,00 (minimaal) minder waard.
Dan nog maar niet te spreken van de overlast, hebben wij last van Jehova's NEE, hebben wij last van Christenen NEE, hebben wij last van de gereformeerde NEE, de Mormonen NEE, Parousia NEE, Joden NEE. Islamitisch geloof (alhoewel ik niet kan spreken over een geloof maar meer over onderwerping en niet westerse gewoontes) JA.

En de huurders...die zijn helemaal de dupe...welke huurder wil er nou naast een moskee wonen. Volgens mij alleen maar een Islamiet. Zo zal langzaam de wijk Islamitiseren.