Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte

Johann van der Veere

/ #1065 Re: parkeeroverlast en verkeersveiligheid

2011-10-20 02:55

#1059: - parkeeroverlast en verkeersveiligheid 

Quote: Net zoals bij het ADOstadion? Zetten ze ook borden neer dat bezoekers van de moskee niet in de wijk mogen parkeren?

Bijna correct.

Om en nabij het ADO-stadion staan borden met opschrift dat tijdens evenementen (w.o. voetbalwedstrijden) de woonwijk voor verkeer is afgesloten. M.a.w.: je ziet maar hoe je bij iemand op bezoek gaat, zolang het maar niet met auto of ander mechanisch vervoer is.

Overigens is er binnen de Seghwaertse gemeenschap al eens nagedacht over de verantwoordelijke wethouder (drs. H.M.M. (Hans) Haring (D66) van de wijk? Per slot van rekening heeft hij destijds na discussie over wethoudersposten dat op zich genomen.

Of wordt soms gedacht dat Frank Speel de enige boeman is van dit macabere spel over onze burgermanshoofden.

Nog niet zolang geleden schreef ik op Zoetermeernieuws.nl nog een item waarin ik Haring op de korrel nam met de tekst of hij een haartje betoeterd was toen meer dan de helft van de wijk geen uitnodiging had gekregen om de presentatie van de wijkontwikkeling bij te wonen. Ook toen had hij de moed niet om over de moskee te beginnen terwijl dat het wel, overigens zeer minuscuul, in het plan omschreven stond.

Daarna heeft wethouder (what's in a name) Hans Haring zich schielijk uit beeld weten te werken.

Daarom mijn oproep: "Hans, kom op joh, laat eens wat van je horen. Wees een vent. Wees wethouder!"