Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte

Gast

/ #1274 FOLDER: mensen maken de wijk in SEGHWAERT

2011-11-02 15:10

Achterzijde folder:
"We, daarmee bedoel ik niet alleen de gemeente en de wonigcorporaties, maar ook de bewoners van Seghwaert". aldus Hr. Haring.

Niet alleen mis ik hier de INSPRAAK van buurtbewoners (het wordt slechts gesuggereerd, maar is er niet): zij worden slechts GEINFORMEERD en mogen aan de toekomstige rotzooi meewerken, ik mis hier ook de betrokkenheid en de communicatie van de WONINGCORPORATIES. De woningcorporaties die ook zó betrokken zijn, "want uiteindelijk zijn het úw wensen en behoefte die vertaald zijn naar deze toekomstvisie", IK heb de woningcorporatie in ieder geval nog nooit naar mijn mening horen vragen. U??????OOK DAAR BLIJFT HET OPVALLEND STIL!!!!!!

Dus woningcorporaties: op welke wensen en behoefte is onze toekomstvisie gebaseerd?
Laat wat van u horen bij u verhuurders, daar hebben ze recht op. Weet wat er leeft in de wijk, stel daadwerkelijk een onderzoek in en luister. Bent u gediend met de onvrede van de bewoners, een grootschalige verhuisgolf om plaats te maken voor......????????????