Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte

Een blije buurman (liegen kan ik ook)

/ #1382 Beste mevrouw Huri Sahin

2011-11-08 22:01

Mensen, ik geloof dat iedereen het er wel over eens is wat er gisteravond heeft plaats gevonden tijdens de raadsvergadering. Al maanden voorafgaande dit debat was alles al klink en klaar..de Moskee komt er. De grote winnaar in deze is de heer Mohamed Chhayra. Lid van het CDA en gelijkertijd lid van de omstreden stichting Al Ichlaas. Wat een giller. En maar de PVV beschuldigen dat ze criminelen in hun partij hebben zitten. Ondanks onduidelijkheden en vraagtekens die menigeen heeft geuit is iedereen bang. Vanuit de politiek heeft LHN een poging gedaan. Deze werd echter keihard afgestraft. De waarheid mag vooral niet boven tafel komen. Evenzo dat er nog steeds in de media wordt gezegd dat Speel bibberend door de politie naar huis begeleid moest worden. Nu denk ik was dat maar zo geweest.
De meest walgelijke spreektijd vond ik wel die van Hari Sahin van Groenlinks en daarna van de PvdA. Ik werd er gewoon misselijk van en dit meen ik serieus. Verloedering,verpaupering waardedaling van de woning is als een belediging opgevat door de Moslim gemeenschap. Wat is het neerzetten van een knoert van een gebouw op dat kleine rotstukje groen voor een belediging naar de autochtone gemeenschap? Goed ik zal eerlijk zijn, ik bedoel een Moskee. Ik vraag of mevrouw Sahin eens een keer de moeite wilt nemen voorafgaande een dagje strand in Den-Haag (keuze zat) een kijkje te nemen in de navolgende wijken; Schilderswijk, Den-Haag Zuid West (Oorden, Venen, Rade's etc)Laakkwartier, Mariahoeve, Moerwijk, Transvaal. Neem gerust de tijd, iedereen zal aardig doen. En kijk vooral hoe de buurt eruit ziet, en niet alleen op straat maar ook in de mooie binnentuinen. Wij, als gediscrimineerde bevolkingsgroep die ooit Hollanders waren, kunnen dan denk ik tot de conclusie komen dat na het aanschouwen van deze buurten er sprake is van verloedering, verpaupering en al helemaal niet van een modale huisverkoop.
Na het aanschouwen van deze prachtige wijken die voornamelijk bestaat uit de bevolkingsgroep die u ook Nederlanders (en uw woorden...mijn soort)noemt, vraag ik u eens een kijkje te nemen in de Vogelwijk, Statenkwartier, Zeeheldenkwartier, Archipel en Bomen en Bloemenbuurt. Veel meer wijken kan ik u helaas niet zo aanbieden. In deze wijken wonen wij als gediscrimineerde bevolkingsgroep. Vroeger geheten ...Hollanders. De wijken die ik eerder benoemde zagen er 30 jaar geleden net zo uit als de laatste 3 waar wij Hollanders wonen. De gediscrimineerde bevolkingsgroep.
De broden, schapenkoppen, zwerfvuil, waar dubbel geparkeerde auto's staan en knoerten van ratten vrolijk rondhuppelen die u aantreft is waar uw soort woont. Hoe komt dat? Waarom? Is dit uw geloof? Misschien.... of behoort dit tot de cultuur die door uw geloof wordt gevormd?
Wat heeft dit te maken met een Moskee aan de Roggeakker? Het is niet zozeer het geloof waar onze gediscrimineerde bevolkingsgroep aversie tegen heeft. Maar tegen de cultuur, de houding en het omgaan met de normen en waarden die wij als gediscrimineerde bevolkingsgroep hebben geleerd van onze ouders. Als die oeroude normen en waarden nu eens door de moslimgemeenschap nageleefd worden? Maar dat mag niet...de Moslimgeenschap heeft een eigen geloof die een cultuur vormt welke niet overeenkomt met de normen en waarden van wat wij gewend zijn.
De Islamisering blijkt niet meer te stoppen. In elke stad komen er meer en meer Moskeeën. Voor het geloof zegt u mevrouw Huri Sahin. Sorry..ik noem dit geen geloof maar aanstoot tot de ondergang van de Nederlandse Maatschappij die straks zo uit de hand loopt dat de politici straks zeggen...hadden we maar en zoals gisteravond meerdere malen werd gezegd...laat het een les zijn. Een les die weleens grote gevolgen zou kunnen hebben. Dit was allemaal niet nodig geweest indien de politiek had geluisterd.
Resumerend het debat van gisteravond kan een ieder die dit een beetje heeft gevolgd de conclusie trekken dat er een tal van procedures zijn gevolgd die enorm stinken. Van het manipuleren van gegevens tot belangenverstrengeling toe. Alle ingrediënten zoals de volksvertegenwoordiging niet zou moeten zijn is aan de orde. Wie word er nu gediscrimineerd?
Mensen ik denk dat er nog maar één weg is...ik ga het doen. Mij aanmelden bij SIP en hopen dat SIP het voor elkaar krijgt dat dit belachelijke bestuur op zijn vingers wordt getikt door onze regering. Het onderwerp Moskee is namelijk niet het enige politieke besluit wat stinkt binnen de gemeente Zoetermeer. En ook ik weet op wie ik ga stemmen de volgende keer.