Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte

Blije buurman
Gast

/ #1664 Re: Wie is de heer Mohamed El Messaaoudi?

2011-11-27 17:19

#1660: Seghwaert -

Deze man is niets anders dan een vooruit geschoven persoon, uiteraard van onbesproken gedrag, door ICZ die het verhaaltje moet vertellen. Slim gedaan hoor. Heeft heeft/had een rijschool die niet helemaal lekker loopt, gezien de KvK en faillietinformatie.nl  ICZ is nog niet 1 keer aan het woord geweest in de media. Nergens niet, behalve dan waarschijnlijk  ergens in een Moskee met de vertegenwoordigers van de geldschieters die dit hele project gaan betalen. De rijke Sjeiks of misschien wel een extremistische organisatie, wie zal het zeggen. De lui achter ICZ komen waarschijnlijk pas naar boven als alles rond is. Vergeet niet dat de deze Moslimgemeenschap zeer vernuft en uiterst voorzichtig te werk gaat. Ik bedoel …je gooit gewoon een zooitje vrijwilligers naar voren die een beetje redelijk Nederlands kan lullen, half verwesterd zijn, gematigd over komen en je hebt zomaar de slag al binnen. En dat is niet zo moeilijk, deze gemeenschap wordt al met gejuich en handenklap en overladen met excuses als ze het woord discriminatie in de mond nemen. Dus het spelletje waar ICZ mee bezig is doen ze slim, althans dat denken ze. En ICZ weet dat ze worden gesteund door HUN bestuur en de raad van de gemeente Zoetermeer. Ik bedoel, wie zijn wij? Niks toch! De gemeente hoopt dat de hele commotie rond gebedshuis, Moskee, Multifunctioneel centrum, wijkpost voor Moslims doodbloedt, ze hebben al tig namen gebruikt en wij weten nog steeds niet wat het wordt. En ik merk dat we hier en daar wat in slaap sukkelen en straks gelaten het over ons heen laten komen. Totdat….u merkt dat de wijk verstopt zit, uw huis helemaal niet meer aan de straatstenen kwijt raakt. U nieuwe buren krijgt met een cultuur die het de normaalste zaak van de wereld vindt om geen rekening te houden met de westerse maatschappij. Uw maatschappij. En waarom dan wel niet. Wij zijn geen Moslim en volgens het wetboek van de Koran moeten zij ieder geloof accepteren en mensen in hun waarde laten maar hoeven zij niets van ons aan te trekken omdat we onder hen staan. Ik had gewild dat die KutKoran er nooit was gekomen. Het is geen geloofsboek, het is een wetboek. En ze weten maar al te goed en beter dan ons heb ik het idee hoe de Nederlandse wet in elkaar steekt. En dan heb je nog eens zo flut/zwak bestuur als Zoetermeer en dan hebben ze beet en laten ze niet meer los. De volgende keer komt er weer een andere Mohamed, Makra of andere Marokkaanse naam spreken namens ICZ. En let maar op…als het straks rond is.