Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij

Gast

/ #2015

2016-11-06 07:36

Mensen realiseer je deze petitie gaat niet over zwarte piet, maar er word aangifte gedaan omtrent haatzaaien! Dat even voor alle duidelijkheid! Ik kan me verder niet voorstellen dat Nederland zoeen politiek correct land dat er zomaar tradities/ feesten woorden aangepakt en worden veranderd voor een kleine groep mensen.... Het Sinterklaas feest zal nooit meer worden wat het was, kinderen hebben ook oren, en die horen al discussies die beginnen in maart, maar wat ik erger vind de minderheid Mekkert over discriminatie, maar wat doen we aan dierenleed? Einde ramadan, laten we een offerfeest toe, waarbij dieren halal geslacht worden, zonder verdoving worden er beesten afgemaakt, in een dood normale slagerij of wij als niet moslim worden bestempeld van dierenland en krijgen toren hoge boetes/ gevangenis straf! De moslims niet, die mogen dat, we moeten ons maar aanpassen word er gezegd, en dan nog maar over de kinderbruidjes niet te spreken, die we zelf ophalen en binnenlaten.... Nederlandse regering VVD, PvdA, en alle andere linkse partijen, en het koningshuis, SCHAAM JULLIE