Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij

Gast

/ #273

2016-11-17 08:50

Ik kan de petitie niet meer tekenen. Maar wil via deze weg toch mededelen dat ik het met u eens ben. Ook ik heb op 5 november j.l digitaal aangifte gedaan bij de politie omdat ik me gediscrimineerd voel door Mevr.Simons. Dhr. Wilders wordt vervolgd middels aangiften die klaar liggen om het de mensen makkelijk te maken. Hij wordt beschuldigt van haatzaaien en racisme omdat hij aan de hand van de cijfers aangeeft dat de grootste criminaliteit onder de Marokkanen bevind. Hierbij beweerd hij mijns inziens niet dat alle marokkanen crimineel zijn. Echter mevr.Simons zegt wel letterlijk dat alle blanken (is dat geen ras?) zich schuldig maken aan racisme.
De aangifte die ik gedaan heb, wordt klaarblijkelijk niets mee gedaan, want ik heb nog niet eens een bevestigingsmail mogen ontvangen dat mijn aangifte is ontvangen.
Het is mijn Nederland niet meer, langzaam raken we onze identiteit kwijt. We mogen onszelf niet meer zijn en aan de andere kant moeten we de gevoelens van iedere Nederland met een andere culturele achtergrond wel respecteren.
Triest.