Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij

Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij / Mededelingen / Beeindiging petitie / Opmerkingen

Gast

2016-11-14 17:00

En Wilders wordt wel vervolgd? In mijn optiek is de insteek zoals gebruikt goed. Waar het mij steekt is dat deze roeptoeters er mee weg komen en anderen er niet mee weg, mogen, komen.

Gast

2016-11-14 17:25

Dankzij alle Nederlanders die hun waarden en fatsoensnormen hooghouden én in bedwang weten te houden leven we nog in een "vredige" maatschappij. Hoe lang nog, als er nog steeds niet geluisterd wordt.
Zwarte Piet ontkleuren en de media steeds meer gekleurd! Schijndemocratie.

Gast

2016-11-14 19:51

Weten het allemaal dat het niet om zwarte piet zelf draait. Ik zit dan ook even aan Maxima te denken, die zei toen: de echte Nederlander bestaat niet. Waarom zou de regering dan een oude traditie in eren houden. Jammer, bedankt voor alles.

Gast

2016-11-14 20:59

en als geert wilders iets zegt over marokkaanen moet hij voorkomen voor haatzaaierij hoe krom is het nederland wij als blanken hebben niks meer in te brengen nederland is niet voor de rasechte nederlanders we gaan gewoon naar de klote dankzij het multicultureel cultuur waar onze voorouders voor hebben gevochten wordt niet besteed aan hetgene waarvoor het bedoeld was nee geef het maar aan vluchtelingen waar zeer veel goudzoekers bij zitten hoezo onderscheid

Gast

2016-11-14 21:19

Ik vind het wel oneerlijk dat hier verder niets mee gedaan word. Misschien moet iedereen persoonlijk aangifte tegen Silvana gaan doen. Allemaal naar het politiebureau.

Gast

2016-11-14 21:49

Bedankt voor de
Realist

#257 Re: Re: Wilders hetzelfde als Simons?!

2016-11-14 22:28

#13: - Re:  

Hoe durf je wilders met dat stomme SS gedrocht te vergelijken? Idioot!

Gast

2016-11-15 12:47

En nu gaan we sinterklaas vieren,voor iedereen een gezellige pakjesavond.....

Gast

#259 Wij MENSEN

2016-11-15 16:07

Ik wil even zeggen dat alle intolerantie naar elkaar onnodig is er zijn zaken die belangrijker zijn, ik ben banger voor het feit dat we de aarde aan het verzieken zijn de natuur kijkt niet naar welke kleur we hebben. Ook is een groot deel van wat als discriminatie word gezien iets wat tussen de oren van ieder mens persoonlijk zit we moeten niet zulke lange tenen hebben dat scheelt de helft. Persoonlijk maakt het mij niet uit wat anderen van me denken en zeggen. Maar ik word wel boos dat er mensen zijn die zich niet aan onze grondwet houden en nog gewoon hier mogen wonen. Er zijn zeker genoeg mensen die onze hulp nodig hebben. Ben niet racistisch opgevoed maar door jaren lange ervaring zijn er bepaalde mensen die volgens mij hier niet tuis horen, als ik daardoor gezien word als racist zegt dat meer over die mensen dan over mij. Het maakt me niet uit welke kleur je hebt als je dit gebruikt om een ander aan te vallen dan hoor je hier niet tuis. Wil je behandeld worden als Nederlander gedraag je dan als Nederlander ik ga mijn cultuur niet opgeven net zo min als jij dat wil heb hier dan ook respect voor dat is tolerantie. We kunnen veel van elkaar leren als we gewoon naar elkaar zouden luisteren in plaats te beledigen en beledigd te zijn. Dit gezegd te hebben persoonlijk vind ik dat we te tolerant zijn over intolerantie. Verleden moet niet vergeten worden om niet de zelfde fouten meer te maken maar niet om weer de zelfde problemen te kweken. Veel belangrijker is onze toekomst als MENSHEID.

Gast

2016-11-15 16:19

het is toch raar die zwarte piet discussie, er wordt helemaal geen racisme of kolonialisme gevierd.
bovendien steekt zwarte piet ook nog wel eens de draak met sinterklaas.
dit gaat mijns inziens ook meer om cultuur verkrachting om dat sinterklaas geen moslim feest is.
kunnen ze ook wel het Suikerfeest verbieden met zoveel overgewicht in onze samenleving.
dat deze flauwekul bij onze media zoveel aandacht krijgt(tegen zwarte piet ) vind ik ook dubieus .

gr r p

graag reactie terug

Gast

#261 Nieuwe Petitie starten!?

2016-11-15 21:54

Ik vind het schandalig! Maar ja die zwarten krijgen alles voor elkaar! Maar als het O.M daar niks aan doet zouden ze in feite ook Wilders vrij moeten spreken maar ze zijn daar in Den-Haag net zo corrupt als dat ze lang zijn. Eigenlijk zou u een petitie moeten starten over het feit dat ze wilders ook voor racist uit maken .

Gast

2016-11-16 12:07

zij doet hetzelfde als Geert Wilders en hij wordt wel vervolgd. zij noemt alle blanken racisten en dat mag wel volgens het OM.
zwarte piet

#263 sylvana simons

2016-11-16 12:12

toen deze dame nog  tv- programma's mocht presenteren had zij geen last van het zien van zwarte piet en nu zij is uitgescheten door de omroepen begint zij met haar gezeur en haatzaaien tegen blanken. 

ik verheug mij er al om haar aan het werk te zien in de Tweede Kamer (niet waarschijnlijk) maar toch je weet nooit in Nederland. Heb altijd vreselijk moeten lachen om Winny de Jong van de LPF maar ik denk dat SS haar gaat overtreffen in domheid en hysterie.

Gast

2016-11-16 12:17

Mee eens, alleen zoals iedereen nu wel weet slaat de anti-pieten door.
Ik vind het erg jammer, het doorvroeten en stampvoeten en drammige gedrag help ook niet om de gemoederen tijdens het feest te verminderenen.
En nu worden winkels beklad als ze een zwarte piet in de etalage hebben.
Persoonlijk vind ik dat de regering zich er over uit gaat spreken ook mede omdat de grootste groep van de bevolking de traditionele sinterklaasfeest wil vieren en dat is demonstratie.
Bedankt voor u handtekeningenactie, deze was vreedzaam

Gast

2016-11-16 12:37

Ik vind Hr Nievelstein dat u dit maatschappelijk issue afgehandeld heeft met normen en waarden die wij Nederlanders bezitten mijn dank in deze.

Gast

2016-11-16 12:51

Hallo, zomaar de petitie sluiten zonder dat ik mijn handtekening heb kunnen zetten. Kom op man, we hadden makkelijk voor een ton kunnen gaan

Gast

2016-11-16 12:57

dus voor jan met de korte achternaam ondertekend?
had de handtekeningen mee genomen naar het politie bereau.
plus haar nieuwste flogs liegen er niet om.
gewoon aangiften doen.
heb k ook gedaan.
maar dan bij het locale bureau.
want ik neem die neo nazi praktijken niet van dat gekke mens.

Gast

2016-11-16 13:26

Ik vond top hieraan mee te doen vanaf het 1e begin. Al je net eerdere standpunten sluit ik me geheel bij aan. Het OM is gewoon is een bitch. Maar hebben met zijn allen ons laten horen. Dank voor dit initiatief genomen naar aanleiding van mn post te Facebook. De strijd tegen racisme in welke vorm dan ook zal niet over wezen hierbij. Hij is net begonnen als het aan mij ligt. Zekers betreffende de onderwerpen kickoutzwartepiet sylvanna en alle andere antipieters. Je bent een waardige medestrijder tegen hun te beoogde en gewilde bereikstatus van hun zotte ideeen. Waarbij wildspraak tegen de 'blanke' steeds meer een prominente rol is gaan spelen.

Early Gabber voor t leven vriend. Antipieters zullen ons nog horen. Mvg Richard Haring

Gast

2016-11-16 16:23

jammer ik had meer verwacht.... zo zal ze blijven doorgaan
boe

#270 Re: Re:

2016-11-16 17:53

#207: - Re:  

is dit het enige wat jullie kunnen inbrengen? 

Gast

2016-11-16 21:12

Dit liedje gaat volgens de maker Rob van Daal NIET over Sylvana :-)

https://www.youtube.com/watch?v=OvOE73HyotM

Gast

2016-11-17 07:41

Bedankt dat u zich heeft ingezet voor onze traditie!

Cisca Koster

Gast

2016-11-17 08:50

Ik kan de petitie niet meer tekenen. Maar wil via deze weg toch mededelen dat ik het met u eens ben. Ook ik heb op 5 november j.l digitaal aangifte gedaan bij de politie omdat ik me gediscrimineerd voel door Mevr.Simons. Dhr. Wilders wordt vervolgd middels aangiften die klaar liggen om het de mensen makkelijk te maken. Hij wordt beschuldigt van haatzaaien en racisme omdat hij aan de hand van de cijfers aangeeft dat de grootste criminaliteit onder de Marokkanen bevind. Hierbij beweerd hij mijns inziens niet dat alle marokkanen crimineel zijn. Echter mevr.Simons zegt wel letterlijk dat alle blanken (is dat geen ras?) zich schuldig maken aan racisme.
De aangifte die ik gedaan heb, wordt klaarblijkelijk niets mee gedaan, want ik heb nog niet eens een bevestigingsmail mogen ontvangen dat mijn aangifte is ontvangen.
Het is mijn Nederland niet meer, langzaam raken we onze identiteit kwijt. We mogen onszelf niet meer zijn en aan de andere kant moeten we de gevoelens van iedere Nederland met een andere culturele achtergrond wel respecteren.
Triest.

Gast

2016-11-17 09:34

Laten wij met zijn allen, met name mevrouw Simons en haar medestanders ophouden ons druk te maken over dit onzinnige onderwerp. Laten we onze kostbare tijd, geld en energie gaan steken in zaken die echt van belang zijn.

Gast

2016-11-17 17:42

gewoon aangifte doen tegen dat gedrocht Silvana Simons wat tegen Geert Wilders kan kan tegen haar ook opzouten die Simons