Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte

Blije buurman

/ #1731 Re: Re: Hitler?????

2011-12-03 12:28

#1726: Johann van der Veere - Re: Hitler?????

Johan, wellicht omdat je er niets van snapt? Als je zo goed denkt te weten hoe het zit. Waarom is het Moslimgeloof dan gerelateerd aan extremistisch geweld? Waarom zegt de Koran dat een ieder die zich niet houdt aan de wetten zoals omschreven in de Koran nooit in het paradijs zal komen? Waarom is de vrouw totaal ondergeschikt aan de man? Waarom mag de Moslim die zich houdt aan de regels volgens de Sharia zijn medemens stenigen, handen afhakken, voeten afhakken, met een vliegtuig zich in torens boren? Waarom mogen zij bomaanslagen plegen en zich dan tot de tot  het paradijs van Allah voegen. Waarom passen zij zich niet aan volgens de cultuur waarin het land waar zij zich huisvesten?

Mijn reactie op jouw berichtje is hard en wellicht ondoordacht, maar wel uit mijn hart. Wat Hitler heeft gedaan is verschrikkelijk. Mag nooit meer! Maar het gebeurt wel nu. En door een bevolkingsgroep die zichzelf heeft verheven boven alle niet Moslims. Raadpleeg de statestieken, 3,4 geboortecijfer Moslim tegenover 1,2 niet Moslim. Dus wie zal uiteindelijk de wereld heersen? En wie wordt er dan gediscrimineerd? En dit alles door de gevaarlijkste literatuur die ooit is uitgebracht. De Koran. Mein Kampf is verboden, de Koran hoort daarbij. En ook ik ben van mening dat jij geblokkeert zou moeten worden. Jij lokt discussies uit die tottaal de verkeerde weg inslaan waarvoor dit forum is bedoeld. En heel jammer dat je niet reageert op mijn eerdere bericht. Ik had gehoopt dat je zou zeggen dat je de wijken eens zou gaan bezoeken die ik heb vermeld in mijn bericht, Praat je wel anders