GEEN fietsstraat en knip Groendreef/Gerard Willemotlaan

Gast

/ #2

2020-11-20 09:53

Beste, Ook ik heb niets tegen een fietsstraat, maar als er gevaarlijke toestanden gebeuren, dan is het beter dat de fietsers op de bestaande fietsbaan rijden. Ook de fietsers moeten het verkeersreglement respecteren, bv voorrang van rechts. Maar wat wil je van de jongeren verwachten, ze hebben geen rijbewijs, dus kunnen ze het reglement niet kennen. En wat ze op school leren stelt niet veel voor. Het afsluiten van de Willemotlaan is geen goed idee, want we zien nu een overbelasting van de Brugse stw, en zeker met de werken aan de brug. Daarenboven kan ik het me goed inbeelden dat sommige bewoners een enorme omweg moeten doen om aan hun woning te geraken, zonder te spreken van zorgverleners, die het zo druk hebben, dat ze nog tijd moeten steken in het zoeken van de weg. Zelfs met een GPS lukt het niet altijd. Sommige rijrichtingen kennen deze niet en dan wordt er omdat het niet anders kan in de verkeerde richting gereden. Schepen Watteeuw is geen sociaal geëngageerd iemand, wat groen toch zou moeten zijn. Het is een tiran die wil heersen. Alleen macht interesseert hem, maar niet de mens. Dat hij maar rap opstapt, want hij heeft noch de politiek, noch de stad iets te bieden.

Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...