GEEN fietsstraat en knip Groendreef/Gerard Willemotlaan
- Petitie
- Mededelingen 3
- Handtekeningen 563
- Opmerkingen
- Statistieken
- Privacybeleid
- Extra zichtbaarheid
GEEN fietsstraat en knip Groendreef/Gerard Willemotlaan / Mededelingen / Fietsstraat wordt verlengd tot 15 februari 2021 / Opmerkingen
Gast |
#12020-11-20 08:47Ik kreeg ook de brief vandaag in mn brievenbus. Hou ons op de hoogte, op mijn medewerking kan je rekenen. |
Gast |
#22020-11-20 09:53Beste,
Ook ik heb niets tegen een fietsstraat, maar als er gevaarlijke toestanden gebeuren, dan is het beter dat de fietsers op de bestaande fietsbaan rijden. Ook de fietsers moeten het verkeersreglement respecteren, bv voorrang van rechts. Maar wat wil je van de jongeren verwachten, ze hebben geen rijbewijs, dus kunnen ze het reglement niet kennen. En wat ze op school leren stelt niet veel voor. Het afsluiten van de Willemotlaan is geen goed idee, want we zien nu een overbelasting van de Brugse stw, en zeker met de werken aan de brug. Daarenboven kan ik het me goed inbeelden dat sommige bewoners een enorme omweg moeten doen om aan hun woning te geraken, zonder te spreken van zorgverleners, die het zo druk hebben, dat ze nog tijd moeten steken in het zoeken van de weg. Zelfs met een GPS lukt het niet altijd. Sommige rijrichtingen kennen deze niet en dan wordt er omdat het niet anders kan in de verkeerde richting gereden. Schepen Watteeuw is geen sociaal geëngageerd iemand, wat groen toch zou moeten zijn. Het is een tiran die wil heersen. Alleen macht interesseert hem, maar niet de mens. Dat hij maar rap opstapt, want hij heeft noch de politiek, noch de stad iets te bieden. |
Gast |
#32020-11-20 10:29Voor mij blijft er maar één zaak belangrijk... die knip ( betonblokken ) moeten weg zodat ik en vele anderen op een normale wijze terug richting R40 en omgekeerd geraken... al de rest vind ik larie , er is plaats genoeg voor fietsers , en sporters hebben in Mariakerke betere mogelijkheden dan een hard fietspad...wat door geoefende lopers wordt afgeraden. In de hoop dat die Groene schepen nu eens echt naar de bevolking luistert al zie ik het zwart in , zijn narcisme maakt het hem onmogelijk om terug te keren op zijn beslissingen . bedankt voor de moeite . Misschien moeten we zelf die betonblokken aan de kant schuiven , al vrees ik dat dit boete zou kosten ?
Vriendelijke groet
Michel
|
Gast |
#52020-11-20 11:23Het is toch ongelofelijk met dit bestuur😡Ze hebben een inclusief beleid( claimen ze toch) 🙄Hun beste kwaliteit is echter beslissingen nemen boven de betrokken burgers hun hoofd en deze hun wensen, bezorgdheden, betrokkenheid straal negeren. Cijfers worden schaamteloos gemanipuleerd, situaties worden compleet van de pot gerukt voorgesteld, momentopnames worden als permanent naar voor gebracht. En dit alles omdat de heer Watteeuw van Gent 1 groot fietspad wil maken. |
Gast |
#62020-11-20 12:09Super,volledig mee eens!!
Voor mij volstaat het moesten die gele blokken oprotten!!!
Veel sympathie,
Serge Popelier
|
Gast |
#72020-11-20 12:17Wij kregen daarnet een brief stad Gent in de bus met deze verlenging. Dit ter info. |
Gast |
#82020-11-20 17:19Bedankt voor het initiatief.
Ik ben van mening dat het fietspad van goede kwaliteit is.
Graag had ik gezien dat dit geen fietsstraat meer is. Ikzelf rij vaak met de fiets, maar ik rij met de auto. Ik werk op de Groendreef, mijn oma voor wie ik mantelzorger ben woont in de Planetenwijk. Normaal kan ik gewoon rechtdoor langs het water rijden, nu moet ik omwegen maken en via de Brugsesteenweg rijden. Waar reeds zoveel verkeer is .... Voor mij mag de fietsstraat verdwijnen dit omdat er reeds een super fietspad is.
|
Gast |
#92020-11-21 10:21Volledig akkoord met het geschrevene. Sinds de invoering is het sluipverkeer, ook door zware vrachtwagens, bij ons in de Jutestraat (max. 30 km/u!) sterk toegenomen waarbij men hier doorsnelt aan een rotvaart. We wachten met angst op het eerste serieuse ongeval... |
annick |
#10 fietsstraat groendreef2020-12-11 17:46Ik vind het overdreven dat fietsers het alleenrecht op de baan krijgen . Het creert overlast op Brugsesteenweg ( auto's ontwijken Gerad Willemotlaan ) En op de groendreef en Gerard Willemotlaan is het een gevaarlijke verkeerssituatie. Sommige fietsers vinden het leuk nog extra traag te rijden . Ik denk dat het fietspad op de Gerad willemotlaan zeker breed genoeg is. Ik vind dat fietsers teveel rechten krijgen. En ook dat spookrijden door fietsers zorgt voor zeer gevaarlijke situaties. Waarom moet nu alles wijken voor de fietsers, ? Laat de dingen zoals vroeger . Fietser op fietspad , voetganger op voetpad.Auto op de baan. Vriendelijke groeten Annick
|
Respecteer de euthanasiewet
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
LBKR: Stop de voorgenomen sanctie!
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
Kortsnuiten Blijven Bestaan
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
767 Gemaakt: 2024-11-23
Flexwoningen op het korfbalveld Yerseke NEE!!!
207 Gemaakt: 2024-12-21
Petitie tegen betaald parkeren in Amstelveen
5487 Gemaakt: 2024-11-15
Counselors zijn kwaliteitseisen zat van CLBPS & SPS !
621 Gemaakt: 2024-12-11
Respecteer de euthanasiewet
7785 Gemaakt: 2024-11-02
Red wijkschooltje Sint-Norbertus en geef onze kinderen een toekomst!
124 Gemaakt: 2024-12-18
Pumptrack in joure
112 Gemaakt: 2024-12-19
Behoud het stationswegkerkje in Heerhugowaard
119 Gemaakt: 2024-12-13
Geef echt HOOP aan onze jeugd en sportverenigingen.
87 Gemaakt: 2024-12-05
Laat chinastraat leven!
5425 Gemaakt: 2024-11-26
Meer waardering en erkenning voor beëdigd vertalers en tolken
560 Gemaakt: 2024-11-20
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
65259 Gemaakt: 2023-01-17
Kingsland Waardamme moet Blijven!
379 Gemaakt: 2024-11-29
Stop de Plaatsing van een Windturbine in Kampveld – Teken de Petitie!
147 Gemaakt: 2024-12-10
Laat de loempiakraam van MaiSon Vietnamese Specialiteiten op Binnenwegplein 20 in Rotterdam Centrum staan en sluit de kraam NIET!
22372 Gemaakt: 2020-06-30
Maak van het strand opnieuw een rijke vindplaats voor schelpen en fossielen. Zoekplezier voor jong en oud.
1167 Gemaakt: 2024-11-09
Trap de Spoortrap niet weg
316 Gemaakt: 2024-12-02
Tegen uitbereiding van parkeer vergunningen in hilversum
3480 Gemaakt: 2024-04-23
Meningen over het voorgestelde Asielzoekerscentrum in Venlo.
943 Gemaakt: 2024-07-07
kolderdag 2025
71 Gemaakt: 2024-12-09