Edwin mag niet uit gtst

Gast

/ #461

2012-01-24 22:28

dat iemand vrijwilig er voor kiest zijn toekomst weg uittebreiden! is geheel eigen keuze..
en als je daar naar streeft waarom zul je het dan niet doen!? maar als iemand die met hart en ziel zijn werk doet waar vreselijk veel mensen graag naar kijken alle dagen weer de kijkcijfers zeggen genoeg toch?!? maar dan ineens uit het niets word er voor hem! beslist dat zijn rol stopt en dus maar een d**d cene moet spelen en kan opkrassen vind ik uiterst belachelijk wij willen en ik zeg wij omdat ik uit heeeeeel veel namen spreek Raynor Arkenbout of terwijl Edwin Bouwhuis!! terug in Gtst!!! DES NOODS!! staat hij op uit de d**d en bleek die serum toch aan teslaan op het moment dat hij stierf maar het eerst door zijn lichaam opgenomen moet worden ofzo weet ik veel noem maar wat!! maar Edwin moet terug komen en hen die hebben besloten dat hij er maar uit moest! graven een gat voor hun zelf {met name op den duur te koste van de kijkcijfers} als dat zo in die wereldje gaat omdat ze door deze domme actie's zoals! goeie acteurs een serie uit knikkeren om plaats temaken voor een ander personages BAR SLECHT!