Edwin mag niet uit gtst

Gast

/ #1452

2012-01-26 12:42

Als de schrijvers willen laten zien dat ze geen homo haters zijn. En ook niet luisteren wat de media zegt en schrijven. Hoop ik dat ze eens een keer luisteren naar de fans en mensen die elke dag aan de buis gekluisterd zitten om deze soap te zien. Laat Edwin terug komen want alles is mogelijk!!! Hij acteerd hardstikke goed! En is een leuke combinatie samen met Lucas. Een dramaquine en een tegenpool werkt hartstikke goed waardoor de soap ook aantrekkelijk wordt om te blijven kijken. Als je kijkt naar het gewone dagelijkse leven is dit iets waar vele jongeren mee worstelen. En dit is een goed voorbeeld dat het geen ziekte is maar een zegen. En dat het ook normaal is. Kortom: Lucas geeft Edwin een laatste afscheidskus. En Edwin wordt weer waker. Terwijl De moeder van Edwin van te voren nog opmaakte: Hij voelt nog zo warm aan. En Lucas zei: Het lijkt wel of hij er gewoon nog bij mij is. Hij ziet er namelijk niet wit uit. Terwijl andere zeggen dat ze gek lijken en ongelijk hebben. Met de mis/uitvaart geeft Lucas heb dan een laatste afscheidskus en dan wordt Edwin weer langzaam wakker. Bij later onderzoek blijkt dat zijn hartslag stil lag door een hart stilstand. En de medicijnen die net te laat ingespoten werd toch nog werkte. Allen toe stond het apparatuur al uit. (Dit kan ook bij overdosissen dat hij tijdelijk stil gelegt wordt en later weer op gang komt.) Dus ook in de soap is dit goed mogelijk.
En nee, Edwin heeft zelf niet ontslag genomen maar is de soap uit geschreven.Terwijl iedereen het knap vind hoe hij de rol neer zet. Want het was even als of je er zelf bij was. Zo echt gespeeld.
Ik wens Edwin ook veel succes toe en hopelijk gaat de petitie werken! En komt hij weer terug in GTST!!