Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte

S. Parerib

/ #2089

2012-02-21 20:22

Het word echt steeds gekker en gekker in ons "mooie" Zoetermeer...
Ik ben hier geboren en getogen, en "was" ooit meer dan trots op "ons" mooie Zoetermeer...
Dat er meerdere religies opkomen in de grotere steden, dat is nu eenmaal een feit.
Heb ik iets tegen de Moslim gemeenschap? Nee, echt niet.
Mijn mening is niets anders dan die van de mede Seghwaert bewoners, op dit stuk grond kun je gewoon geen gebouw neerzetten.
Geen moskee, geen kerk, geen jongerenkeet, gewoon geen enkel gebouw.
En al helemaal geen gebouw dat nog eens bijna 9 meter hoog is... 9 meter is hoog... echt hoog...
Maak er bijvoorbeeld een leuke kinderspeeltuin van, met een mooi en veilig hek eromheen.
Onze wijk bestaat voor een heel groot deel uit jonge gezinnen, buiten de jonge gezinnen om is er de oude garde buurtbewoners met kleinkinderen, ik denk dat de gemeente onze hele wijk blij zal maken met een plan als dit.
Nog een moskee in Zoetermeer? Geen probleem, maar niet op deze al overvolle plaats.
Bijna 9 meter hoog... er wonen mensen met het balkon richting die moskee... Van lekker ruim uitzicht naar smerige muren... LANG LEVE DE ZOETERMEERSE GEMEENTE!

Helaas kan onze gemeente niet luisteren en spelen ze echt hele smerige spelletjes waar alleen zijzelf beter van worden, ik zeg bij deze dus ook DEMONSTRATIE, geld ophalen voor SIP, want ICZ zet ook collectebussen neer bij winkels waar veel moslims komen, laten we met alle bewoners nu eens goed en keihard merken hoe of dat wij erover denken!!!!!!!!
En, last but not least, mocht je naar de shoarmatent gaan en je besteld Spareribs, schroom dan niet om de botjes ritueel te deponeren over de grond waar ICZ nu al eigenaar van is.

Vriendelijke groet,

S. Parerib