Nee tegen het koningslied

Quoted post

Gast

2013-04-21 01:21

Afgrijselijk lied. Dit wordt ons door de strot geduwd. Moet ik er ook nog bijna een hele aflevering van dwdd aan geweid worden.
Ik dacht dat dit programma muziek cultureel verantwoord was. En als een algeheel faalende Marco Borsato vol tots dit presenteert en Ali B het bijna niet uit zijn strot krijgt om te zeggen dat hij achter dit lied staat. Komt dit zeker niet overtuigend over. Maar daar heb ik hun kunde en goedkeuringen ook zeker niet voor nodig om te beseffen dat ik mij hiermee zeker niet geassocieerd voel en dat dit vooral bagger muziek is!
Zoals Nico Dijkshoorn al zei; " 3 vingers in je ass!"

Reacties

talisman

#5866 Re:

2013-04-21 02:09:19

#5858: -

Mee eens. En wat nóg misselijkmakender is: ongegeneerd wordt het indrukwekkende 'We are the world' (2007, voor Ethiopië) bijna beeld voor beeld gekopieerd: met koptelefoons, gegroepeerd, gezamenlijk, indivueel een regeltje. Dat we muzikaal in Nederland niet veel te bieden hebben vind ik niet zo'n probleem. We zijn zo veel beter op andere gebieden. Maar dat jatten! En die pretenties! En het gebrek aan zelfkritiek. En de zelfingenomenheid. Elke dag op de radio 'Het regent zonnestralen' en 'De zachte Zeeuwse kust die zucht...' te moeten horen is zó deprimerend. En dat gezeik over cd's van jou of mij - het is onverdraaglijk. Het 'koningslied' laat echter zien dat we nóg dieper kunnen zakken.

Gast

#5873 geweid?

2013-04-21 04:46:26