Ex Block medewerkers zijn het wachten op geld beu!

Quoted post

gast

#37 In tijden van nood....

2013-08-13 19:33

De uitbetaling zou zo snel mogelijk moeten plaatsvinden, helemaal mee eens. Maar sommigen overdrijven het wel: blijkbaar 0,0 spaargeld en geen voorbereiding op slechtere tijden (niet kunnen sparen is onzin, dan geef je gewoon te veel uit).
In landen waar men meer ervaring heeft met tegenslagen kan men in geval van nood terugvallen op familie en directe buurtgenoten/vrienden. Blijkbaar werkt dit in ons land niet meer zo. Dat is eigenlijk de meest tragische constatering....

Reacties

1597

#38 Re: In tijden van nood....

2013-08-13 19:40:47

#37: gast - In tijden van nood....

Op het moment dat de tijd crisis heet vind ik het heel goed als jij als starter kan sparen;)

met vriendelijke groet joey!!

Sebastiaan

#47 Re: In tijden van nood....

2013-08-13 21:36:21

Overigens ben je wel een watje als je een hoop durft te schrijven, maar er niet even je naam bijzetten.....

Maargoed, Verder on-topic!

Gast

#66 Re: In tijden van nood....

2013-08-15 05:34:08

Schijnbaar verdien je stukken beter als een verkoper.                                                                                                       Ik hoop dat jij een kapitaal hebt als je ooit in een dergelijke situatie komt.                                                                         Zelf ben ik ambtenaar, kinderen het huis uit maar ook ik heb vroeger elk vrij uurtje moeten bijbeunen om mijn gezin te onderhouden, sparen was er toen echt niet bij en in die tijd kon je niet eens zo'n hoge hypotheek krijgen als nu.