Neen aan Jachtopeningsbesluit 2013-2018 betreffende (zwerf)katten

Quoted post

dierenvriendin

#1309 STOP MET HET DODEN VAN ZWERFPOEZEN !!

2013-12-18 00:11

AL DIE MOEITE EN KOSTEN VAN DE POEZENOPVANG OM ZE TE VANGEN , STERILISEREN EN CASTREREN . EN DAN ZOUDEN DIE SMERIGE DIERENBEULEN VAN JAGERS DIE POEZEN MOGEN DOODSCHIETEN OF LEVEND VANGEN EN DAN ??? GRUWELIJKE BEELDEN VOOR MIJN OGEN . HEB GENOEG DIERENLEED GEZIEN IN ROEMENIE , CHINA , GRIEKENLAND , SPANJE ENZ ......BEGIN AUB HIER IN BELGIE ZO NIET OF ........ IK STA NIET VOOR DE GEVOLGEN IN . HET IS AL ERG GENOEG ALS IK DE MENU' S ZIE VOOR DE FEESTDAGEN HERTENKALF , REEBOK , GANZENLEVER , EVERZWIJN ENZ.... VOOR MIJ ZIJN DIT GEEN FEESTDAGEN , MAAR DAGEN VAN ROUW VOOR DEZE WEERLOZE ONSCHULDIGE DIEREN . U HEBT HET BEGREPEN . IK BEN NL. VEGETARIER GEWORDEN NA HET ZIEN VAN DE WREEDHEDEN MET DIEREN BIJ DE SLACHT . EN IK VOEL ME GOED MET VEGGI , EEN AANRADER !!!!!!!

Reacties

Greet - baasje van Chloé

#1310 Re: STOP MET HET DODEN VAN ZWERFPOEZEN !!

2013-12-18 09:55:37

#1309: dierenvriendin - STOP MET HET DODEN VAN ZWERFPOEZEN !!

Halo,

volledig met u eens ! Ook ik ben vegetariêr en walg van de "feestmenu's"beter gezegd "dierenellende-menu's" . Ganzen waar ze in de stroot een hoop vet kappen met een trechter om alzo ganzenleverpaté te krijgen ; die beestjes hun lever zijn volledig ontstoken door het hoog vet gehalte . Hoe kan men zo dom zijn om "zieke" delen van een dier te consumeren als zijnde een délicatesse ??? Kamions volgeladen met angstige dieren goed beseffende dat ze naar de slachtbank gebracht worden : de angst staat zo in hun ogen te lezen . Kalfkes die niet eens volwassen zijn mogen worden : lekker stukske kalfslever . Bah ,ik gruwel van al die smeerlapperij van  mensen die  dieren dat  aandoen en dat zijn helaas niet alleen de jagers . Iederen zou eens een beetje bewuster moeten nagaan wat er achter elk biefstukje schuil gaat van dierenmiserie . maar ja dat is niet meer voor deze eeuw : de mens evolueert maar traag .