Dierenmishandeling ? Wij zijn het zat !!!

Quoted post

Gast

2014-01-08 20:14

We hebben een mentaliteitsverandering nodig. Consumeren, pronken, alles voor de mens, ....., niets voor de dieren. Want, ja, die zijn maar bijzaak. Als wij het maar goed hebben, dan is alles in orde. Waar spullen vandaan komen, dat is niet belangrijk. Of dieren moeten lijden, gefolterd worden, levend de keel worden overgesneden, levend verbrand worden, doodgestoken worden, verhongeren, zonder water zitten, hun babys afgepakt worden omdat wij hun melk stelen, in de meest afgrijselijke omstandigheden moeten leven om dan als "product" te worden verkocht, anaal worden geëlektrocuteerd, tot zelfs 14 dagen lang op transport zijn zonder water of voedsel, als stukken vlees worden tentoongesteld, ......, daar trekken de meeste mensen zich GEEN BAL van aan. Het is een schande, want wij zouden juist diegene die zich niet kunnen verweren, moeten helpen. Heel veel mensen zijn zich ook niet bewust wat er in de wereld gebeurd en als je ze op de feiten wijst, willen ze er niets van weten. Struisvogelpolitiek. Maar deze mensen zijn ook schuldig, ze doen gewoon mee. Als iedereen de juiste beslissingen zou nemen, zou er geen dierenmishandeling zijn. Spijtig dat je zo weinig mensen met verstand vindt. Het is schrijnend hoe weinig mensen hersenen die functioneren hebben. Mijn moed is al duizenden keren van mij afgegleden. Ik heb nog een beetje hoop. Maar ik vrees dat het te laat gaat zijn, als de overheid niet eens en voor altijd hier paal en perk aan stelt!

Reacties

Gast

#212 Re:

2014-01-08 22:55:27

#208: -

Ik weet het hoor!! Ben alleen lid van dierendoelen. Ik weet dat je geen uggs moet kopen of een bontkraag van wasbeerhondje op je jas. Geen Angora enzo. Maar ja, een hele grote groep mensen kan het geen klap schelen. En in discussie gaan met ze heeft ook geen zin. Heel jammer want er is zoveel dierenleed in de wereld met name in de Aziatische landen. Ga er ook voor voor geengoud toe op vakantie. Daar hebben ze totaal geen beleid voor hun gruwelijke dierenpraktijken. Zeker China niet en dat moet dan land no 1 worden. Een bom erop.