Afschaffen verplichte eigen risico gezondheidszorg

Quoted post

Rutte schuldig aan moorrd, met voorbedeachte raden

#4199 dood door schuld

2014-02-19 19:42

Mijn zoon pleegde zelfmoord, nadat hij geen medicijnen meer kreeg, tegen psychoses, hij pleegde zelfmoord omdat hij geen medicijnen meer kreeg, omdat hij deze niet meer kon betalen. Dit gebeurd echt in Nederland. Ik zelf heb borstkanker, kan de chemo niet betalen, € 360,00 , kan zelfs met mijn inkomen geen lening krijgen, ik ben ten dode opgeschreven . Ik ben niet bang te sterven, ik ben alleen boos dat je in Nederland moet/ mag niet sterven omdat je geen geld hebt.
Ze laten je echt creperen. Dood mag niet, als je geen geld hebt, mag je ook niet sterven. Je krijgt ook geen medicijnen om te blijven leven. Om te sterven moet je eerst je eigenbijdrage opmaken, geld wat ik niet heb

Reacties

gecondoleerd

#4327 Re: dood door schuld

2014-03-15 21:39:32

#4199: Rutte schuldig aan moorrd, met voorbedeachte raden - dood door schuld

Wat erg voor u, eerst uw zoon, die zelfmoord pleegde en nu heeft u borstkanker en alleen geholpen kan worden als u €360.00 betaald. Alleen omdat het kabinet geen geld wilt uittrekken, om de zorg in Nederland voor iedereen betaalbaar te houden. Dit kabinet is schuldig aan vele slachtoffers die door verkeerde bezuinigingen geen recht meer hebben om te leven. Of om een leefbaar leven te hebben.

Gast

#4349 Re: dood door schuld

2014-03-27 18:28:16

#4199: Rutte schuldig aan moorrd, met voorbedeachte raden - dood door schuld

Rutte zal het een hele grote rotzorg zijn, die laat de ouderen het liefst nog dood gaan door de Zorg onbetaalbaar te houden.

De vooruitzichten zijn nog bedroeviger.

Het word straks gewoon al op je uitkering ingehouden, eet u smakelijk, wij eten weer een lekker biefstukje, groetjes van MP Rutte en onze Zorgverzekeraars.