Afschaffen verplichte eigen risico gezondheidszorg

Quoted post

Gast

2014-02-22 18:17

Het moet een x stoppen met de zorgverzekering maar te verhogen + t eigen risico.
Zo gaan wij de kant op van USA wat Obama juist probeert te herstellen! sluipt er hier in......

Reacties

Ik kan betalen!!!! Gelukkig

#4240 Re:

2014-02-22 20:27:43

#4235: -

Juist wat Obama probeerd te verbeteren, daar was het heel gewoon, dat mensen met een lager inkomen, hun ziektekosten niet konden betalen. Geld lenen of een hogere hypotheek nemen is/ was heel normaal in America.

Sommige personages vinden dat blijkbaar terecht, waarschijnlijk mensen met een hoger inkomen, anders reageer je zo niet.

Ik begrijp dat ook al heb je een goed inkomen, je niet meer premie wilt betalen. Mensen pakt je het best in hun portomonee.

Wat hier nu gebeurd, is dat mensen buiten hun schuld ontslagen, geen recht meer op zorg hebben. Ik kan je verzekeren in deze tijd kan iedereen zijn baan kwijt raken.  Dus geen America geen geld geen zorg. Regel je begrafenis maar, als je dat tenminste kunt betalen. Nederland is altijd een gezond land geweest, maar de laatste jaren in Nederland zijn het alleen dikke tranen.

Hoe zou dat komen??????????????????