Ik doe aangifte tegen Geert Wilders
Quoted post
Mens |
#2241 Re: Re: Re:2014-03-28 09:03Weet je wat zo leuk is, je ziet altijd getinte mensen die een zwaar misdrijf plegen, leuk joh, het zal je eigen moeder maar zijn die door deze leuke gezellige groep overhoop geschoten is.. Och, ja een blanke pleegt ook zware misdrijven, wel gek, mis ze wel een beetje in het nieuws. Nee, de plegers van zware imsdrijven dienen gestraft te worden, daar heeft hun huidskleur niks mee te maken. De blanke die enkele miljoenen weet weg te sluizen; de directeur die malversaties pleegt ter warde van miljoenen, de plaatstelijke bestuurder die tonnen aan belastinggeld over de balk smijt: om er maar een paar te noemen. Mobieltjes afpakken van schoolgaande kinderen, wat denk je... Goh, het zijn weer die marokkanen en zelfs het 11 jarig meisje gewoon haar tandjes uit haar mond slaan met een baksteen. Dat is ook schandalig. En daar heb je politie en justitie voor. Om zo iemand op te sporen, te berechten, te veroordelen en te laten voelen dat dat gedrag niet door de beugel kan. Helaas voor u is het Nederlandse strafrecht niet gericht op leedtoevoeging (dat is de reden dat lijf- en doodstraffen afgeschaft zijn) maar op normbevestiging en uiteindelijke herintreding in de maatschappij. Weet u, dat is ooit gedaan omdat Nederland zich als een becshaafd land zag. Aangezien Nederland nog steeds relatief beschaafd is, hebben we hier geen zweepslagen, vierendelingen, radbrakingen, ophangingen en heksenverbrandingen meer. Dát is het verschil tussen een beschaafde natie en een barbarij: of je het recht laat spreken of je onderbuik. Gut o gut, nee de Marokkanen vallen niet op, stuk voor stuk ophangen! Begrijp ik hier goed dat u pleit voor standrechtelijke executies, zonder enige vorm van proces? En u noemt zichzelf Nederlander? Zie mijn vorige punt. Vergeet VVD en PvdA ook niet met zijn uitspraken over minder Polen en Bulgaren. En ja, ook op het moment dat gezegd zou worden dat alle Polen, alle Bulgaren, alle Zigeuners, alle Turken, alle Antillianen, alle Joden, alle homo's, alle andersdenkenden het land uit moeten, sta ik ook op mn achterste benen. Wat zou u doen als we zouden zeggen dat alle PVV'ers verplicht voortaan een blonde pruik moeten dragen, zodat ze makkelijk te herkennen zijn "want alle PVV'ers zijn tuig"? Zou U dan ook niet protesteren? Natuurlijk wel, en terecht. U kunt niet een hele groep aanspreken op het gedrag van een minderheid. Al zou 99% van de Marrokanen crimineel zijn, dan zou die ene procent aan mensen die niets gedaan, nooit iets gedaan heeft en zich wél gewoon aan de wet houdt voor niets gestraft worden. Wilt u dat dan? Die mensen hoor je niet, enige wat zij doen is werken.. ook jammer, want ze jatten de banen weg van de burger hier. Nou denk ik niet dat de Bulgaren en polen hier de banen komen wegjatten waar de Nederlanders om staan te springen: tegen pools loon (3 euro per uur) dagenlang asperges staan steken of met 2 man op een vrachtwagen werken tegen het loon van 1 persoon, plus de verplichting huur te betalen voor het gebuik van de vrachtwagencabine; ik heb zo het vermoeden dat er weinig Nederlanders zijn die denken dat dat een gouden kans is om het gat in hun cv op te leuken. Joh, je hebt helemaal gelijk, het zijn lieverdjes 1ste klas. Nee, zeker niet allemaal. En juist omdat ze niet allemaal criminelen zijn, is die uitspraak van de gekken. |
Reacties
Gast |
#2280 Re: Re: Re: Re:2014-04-04 01:33:18frapant met je uitspraken/vergelijkingen.. Gisteren werd in de klas gevraagd naar de mening van de geknipte uitspraak van Wilders en waarom minder minder minder werd geroepen door de vertegenwoordigers. (Overigens zal je toch eens beter moeten luisteren/lezen en het geheel moeten horen i.p.v. wat de media als stukje gebruikt wat dan lijkt of het over alle Marokkanen gaat, en natuurlijk is dat ook de opzet van de Media en Kabinet) Onze Zoon die in de klas zat gaf letterijk aan "Ik geef mijn mening hier niet over!". Er is maar 1 oplossing voor het Marokkaanse probleem: Opvoeding
Bontkraagjes zullen massaal de Regering people moeten beroven als ze dan toch geen geld hebben, dan zijn we eerlijk bezig. (werd trouwens even op Journaal vermeld van een Marokkaanse puber dat wat zij dan anders moet doen als je geen geld hebt!!!!) Droevige mensen tegenwoordig, aangifte tegen een halve uitgeknipte uitspraak... Dom volk. Ja ik ook, breng nog steeds mijn centen naar die verrukte belasting!
|
Respecteer de euthanasiewet
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
LBKR: Stop de voorgenomen sanctie!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
64312 Gemaakt: 2023-01-17
Help mee om het Openluchttheater Valkenburg open te houden!!
4915 Gemaakt: 2024-11-10
Respecteer de euthanasiewet
4724 Gemaakt: 2024-11-02
Maak van het strand opnieuw een rijke vindplaats voor schelpen en fossielen. Zoekplezier voor jong en oud.
384 Gemaakt: 2024-11-09
JA, voor het BEHOUD van uw NMBS-seniorenbiljet - 19 november '24 om 11.30u (station OOSTENDE)
3500 Gemaakt: 2023-04-12
EVMC moet blijven bestaan op de huidige locatie!
774 Gemaakt: 2024-11-07
Stop de fusie tussen het DBC en de Triade/Atlas College
1001 Gemaakt: 2024-02-19
Steun Poptempel De Kuip
1616 Gemaakt: 2024-10-12
Brandbrief niet passend onderwijs
181 Gemaakt: 2024-11-03
Kortsnuiten Blijven Bestaan
1416 Gemaakt: 2024-10-23
Hou Bambrugge leefbaar! Geen nieuwe grote verkaveling meer!
96 Gemaakt: 2024-11-09
Zwembad de Trans moet open blijven!
1048 Gemaakt: 2024-10-31
“Geef Kwetsbare Kinderen in Twenterand Betrouwbaar Leerlingenvervoer!”
81 Gemaakt: 2024-11-13
nieuw perspectief Leermolensenk Rozendaal
84 Gemaakt: 2024-10-29
Zuidplas zeg STOP, tegen de flexwoningen flop!
450 Gemaakt: 2024-11-03
Samen in actie voor een veilige fietsenstalling Arnhem Centraal Sonsbeekzijde
624 Gemaakt: 2024-09-14
Schoolplein IKC Klimboom
72 Gemaakt: 2024-11-14
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
223 Gemaakt: 2024-11-01
Juridische erkenning van Indentured labour als misdaad tegen de menselijkheid
74 Gemaakt: 2024-11-06
Duivensport bij Brabant/Zeeland.
53 Gemaakt: 2024-11-10