Ik doe aangifte tegen Geert Wilders

Quoted post

Gast

#2280 Re: Re: Re: Re:

2014-04-04 01:33

#2241: Mens - Re: Re: Re:

frapant met je uitspraken/vergelijkingen..

Gisteren werd in de klas gevraagd naar de mening van de geknipte uitspraak van Wilders en waarom  minder minder minder werd geroepen door de vertegenwoordigers.

(Overigens zal je toch eens beter moeten luisteren/lezen en het geheel moeten horen i.p.v. wat de media als stukje gebruikt wat dan lijkt of het over alle Marokkanen gaat, en natuurlijk is dat ook de opzet van de Media en Kabinet)

Onze Zoon die in de klas zat gaf letterijk aan "Ik geef mijn mening hier niet over!".
De leraar vroeg einde van de les en hield hem op de gang aan met waarom hij geen mening gaf!
Mijn Zoon(15 jaar): heel simpel, 3/4 van de klas is nu Marokkaan, ik wil graag nog heel thuis komen!

Er is maar 1 oplossing voor het Marokkaanse probleem: Opvoeding
Het Gros kan nog niet eens fatsoenlijk Nederlands omdat ze te beroerd zijn om het te leren.

Bontkraagjes zullen massaal de Regering people moeten beroven als ze dan toch geen geld hebben, dan zijn we eerlijk bezig. (werd trouwens even op Journaal vermeld van een Marokkaanse puber dat wat zij dan anders moet doen als je geen geld hebt!!!!)

Droevige mensen tegenwoordig, aangifte tegen een halve uitgeknipte uitspraak...
Hoe dom begint een afzonderlijke Nederlander te zijn die het wil horen zoals het voorgebakken wordt?
Is de werkelijkheid nu echt ver te zoeken?

School mensen, gaan naar school om je bij te leren met "Hoe luister ik" en vooral "Maatschappijleer cursus volgen".
Dit voor iedereen die aangifte doet tegen een Uitspraak die onvolledig is!

Dom volk.

Ja ik ook, breng nog steeds mijn centen naar die verrukte belasting!

Reacties

Gast

#2281 Re: Re: Re: Re: Re:

2014-04-04 04:10:12

#2280: - Re: Re: Re: Re:

Ooo, ik maak er geen probleem van, dat doen de Marokko's zelf nu ze opeens Marokkaan zijn i.p.v. Nederlander.

Dacht dat openbare oproer verboden was door de Media en de kranzinige Regering lijers?

ikke niech begrijppen wat jieh bedoel, mar ikke wel tekkenn, ik dan meer geldh krijg? ochk voor mij vrouwe en kindhjes?

Als ik naar mij eigen afkomst kijk van pak en beet 200 jaar terug, dan ben ik een Belg.
Zal er zwaar over moeten nadenken als ze Belg roepen tegen mij, want ik ben geen Belg want ben een Nederlander.

Een Marokkaan is of illigaal of met vakantie hier in Nederland.

Dus over wie hebben we het dan?

Wel heel jammer dat de Nederlandse met afstammeling -van eeuwen terug- als Marokkaan zich nu als Marokkaan uitroepen.

Zegt weer genoeg over deze petitie!!

Mens

#2285 Re: Re: Re: Re: Re:

2014-04-04 09:38:45

frapant met je uitspraken/vergelijkingen..

Gisteren werd in de klas gevraagd naar de mening van de geknipte uitspraak van Wilders en waarom  minder minder minder werd geroepen door de vertegenwoordigers.

(Overigens zal je toch eens beter moeten luisteren/lezen en het geheel moeten horen i.p.v. wat de media als stukje gebruikt wat dan lijkt of het over alle Marokkanen gaat, en natuurlijk is dat ook de opzet van de Media en Kabinet)

Onze Zoon die in de klas zat gaf letterijk aan "Ik geef mijn mening hier niet over!".
De leraar vroeg einde van de les en hield hem op de gang aan met waarom hij geen mening gaf!
Mijn Zoon(15 jaar): heel simpel, 3/4 van de klas is nu Marokkaan, ik wil graag nog heel thuis komen!

Ik kan mij niet herinneren te hebben gezegd dat ALLE Marokkanen lieverdjes zijn of dat er totaal géén problemen zijn bij jonge Marokkaanse Nederlanders: ja, er zijn problemen onder de jeugd van Marokkaanse komaf, net zoals er problemen zijn onder de jeugd van Antilliaanse, Turkse, Limburgse en Duitse komaf. Gaan we alle jongeren over 1 kam scheren omdat we een probleem hebben met een deel? Ja, een deel van de PVV is sterk fascistisch (en ik raad u aan om daar de definitie eens van op te zoeken, dan begrijpt u meteen waarom veel Nederlanders de kriebels krijgen van de uitspraken van Wilders) maar betekent dat dat elke PVV'er een fascist is? Nee, natuurlijk niet.

Er is maar 1 oplossing voor het Marokkaanse probleem: Opvoeding
Het Gros kan nog niet eens fatsoenlijk Nederlands omdat ze te beroerd zijn om het te leren.

Kijk, nu komen we aan bij constructievere oplossingen. Ja, opvoeding is een oplossing: de vraag is alleen 'hoe?' Wellicht een vraag die we eerder moeten beantwoorden: 'waarom hebben we onder Marokkaanse jongeren een relatief grotere probleemgroep?'

Overigens raad ik u aan om zelf ook nog even een opfriscursus Nederlands te volgen.

Bontkraagjes zullen massaal de Regering people moeten beroven als ze dan toch geen geld hebben, dan zijn we eerlijk bezig. (werd trouwens even op Journaal vermeld van een Marokkaanse puber dat wat zij dan anders moet doen als je geen geld hebt!!!!)

Ik kan geen touw vastknopen aan uw stelling. Wellicht kunt u deze anders verwoorden, want ik begrijp niet wat u duidelijk probeert te maken.

Droevige mensen tegenwoordig, aangifte tegen een halve uitgeknipte uitspraak...
Hoe dom begint een afzonderlijke Nederlander te zijn die het wil horen zoals het voorgebakken wordt?
Is de werkelijkheid nu echt ver te zoeken?

School mensen, gaan naar school om je bij te leren met "Hoe luister ik" en vooral "Maatschappijleer cursus volgen".
Dit voor iedereen die aangifte doet tegen een Uitspraak die onvolledig is!

Dom volk.

Ja ik ook, breng nog steeds mijn centen naar die verrukte belasting!

Ik proef uit uw laatste opmerking een Duitse komaf. herinnert u zich de gewraakte uitspraak van Goebbels nog? "Wollt ihr den totalen Krieg?" Het antwoord moge duidelijk zijn: Nein.

Robin

#2286 Re: Re: Re: Re: Re:

2014-04-04 10:49:04

Ga jij het over de Nederlandse taal hebben? Kijk eens naar jezelf en dan ook naar je eigen tekst.

Hoe bedoel je dom.... Met je complottheorieën en wazige kijk op de werkelijkheid. Kijk (of luister) simpelweg eens eerst echt naar jezelf, je innerlijke ik, i.p.v. op anderen in te hakken. We zijn een land van "kotsen eerst" aan het worden.

Het "ik, ik, ik" van tegenwoordig is dan beeldspraak voor "eigen volk eerst"... of iets dergelijks, bah! Stap uit je cocon en kijk naar het mooie van verscheidenheid, niemand is hetzelfde en dus zijn we allemaal ongelijk-gelijk en vice versa. We leven met z'n allen op één wereldbol.

Vanzelfsprekend moeten criminelen, extreminsten e.d. aangepakt worden en is een opvoeding met (fatsoens)normen en waarden van wezenlijk belang! Ik ben daar helemaal voor. Dit staat echter los van je afkomst. Het gaat er om wie je bent.

Laten we dit samen doen.

Geeft elkaar de ruimte, lucht in plaats van mensen te verstikken.

PS de heer Wilders is ook een verstikte persoonlijkheid en zie wat er keer op keer gebeurt. Een kat in het nauw maakt rare sprongen en die moet je dus niet willen volgen.

De boemerang

#2287 Re: Re: Re: Re: Re:

2014-04-04 11:02:48

"Is de werkelijkheid nu echt ver te zoeken?"

O zo graag zou ik eens een boompje willen opzetten met wie dan ook die het gedachtengoed van Wilders achterna holt, over 'de werkelijkheid' en 'de waarheid'. Grote begrippen waar deze mensen zwaarbeladen conclusies en consequenties aan verbinden, maar waar helemaal niemand van hen een duidelijk beeld over heeft. Bestaat er zoiets als 'de waarheid' of 'de werkelijkheid', of zouden zij eerder moeten spreken over 'een waarheid' en 'een werkelijkheid', zoals zij die ervaren (of liever nog: zoals Wilders die ervaart, maar die zij gedachteloos kopiëren). Maar, als zij zouden moeten erkennen, dat er geen absolute waarheid of werkelijkheid is, dan zaagt dat meteen alle poten weg onder elk argument dat zij ooit gebruikt hebben: "Wilders zegt de waarheid", "maar dat is wel de werkelijheid", enz..

Helaas is er nooit een PVV-aanhanger te vinden die een enigermate serieuze dialoog, laat staan discussie toelaat.